ویکی سگ‌های ولگرد بانگو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آژانس کارآگاهی مسلح

اشتراک‌گذاری

آژانس کارآگاهی مسلح

Armed Detective Agency

آژانس کارآگاهی مسلح - سگ‌های ولگرد بانگو

کانجی

武装探偵社

رهبر

یوکیچی فوکوزاوا

مقر

یوکوهاما، ژاپن

اولین نمایش

چپتر ۱
قسمت ۱

آژانس کارآگاهی مسلح (Armed Detective Agency) سازمانی از کاربران دارای توانایی است.

شرح

آن‌ها گروهی هستند که روی پرونده‌های خاص کار می‌کنند، پرونده‌هایی که رسیدگی به آن‌ها برای پلیس کلان‌شهر بسیار خشن یا دشوار است. اغلب، این پرونده‌ها منشأ فرا طبیعی دارند. تقریبا همه کارآگاهان این سازمان دارای قدرت‌های خاص خود هستند که با عنوان «توانایی» شناخته می‌شوند. این آژانس همچنین ارتباطات متعددی با سازمان‌های دولتی و پرسنل نظامی دارد و حجم زیادی از اطلاعات محرمانه را به دلیل ماهیت کارشان مدیریت می‌کند.

به کارکنان دارای مجوز آژانس، اختیاراتی همانند پلیس اعطا می‌شود. از این رو آن‌ها مجاز به حمل اسلحه و چاقو تحت شرایط خاصی هستند، و حتی می‌توانند از سازمان‌های پلیس سوابقی دریافت کنند که به آن‌ها اجازه می دهد در صورت تمایل به انجام اقدامات غیراخلاقی از جمله دخالت در تحقیقات مقامات، جعل اطلاعات پلیس و حتی استراق سمع بپردازند.

پیش‌زمینه

این آژانس بیش از یک دهه پیش توسط یوکیچی فوکوزاوا، پس از برخورد او با یک کاربر با توانایی خاص به نام رانپو ادوگاوا تأسیس شد.

پذیرش

این آژانس یک آزمون ورودی برای کارکنان جدیدش دارد تا ویژگی‌های لازم برای آن‌ها را ارزیابی کند و شایستگی آن‌ها در پیوستن به آژانس را محک بزند. این آزمون معمولا کیفیت آن‌ها به عنوان یک کارآگاه را می‌آزماید و احساسات آن‌ها را محک می‌زند که آیا مایلند جان خود را برای نجات مردم به خطر بیندازند یا خیر. داوطلب برای پیوستن به این آژانس باید در آزمونی شرکت کند که درستی، مهارت، خرد، اخلاق و اصالت روحیه او ارزیابی شود. سرپرست آزمون حرکات شرکت‌کننده را زیر نظر دارد و تعیین می‌کند که آیا او برای آژانس مناسب است یا خیر.

از آنجایی که رئیس فعلی آژانس یوکیچی فوکوزاوا است، همه‌ی اعضای رسمی آن تحت تأثیر توانایی فوکوزاوا به نام «همه افراد برابرند» هستند.

اعضا

منشی‌ها

  • نائومی تانیزاکی
  • کیراکو هارونو

اعضای سابق

صفحات دیگر