ویکی سگ‌های ولگرد بانگو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سگ‌های شکاری

اشتراک‌گذاری

سگ‌های شکار

Hunting Dogs

سگ‌های شکاری - سگ‌های ولگرد بانگو

کانجی

猟犬

روماجی

ریوکن

مقر

یوکوهاما، ژاپن

اولین نمایش

چپتر ۶۰

سگ‌های شکاری (Hunting Dogs) که همچنین با نام سگ‌های دیوانه شناخته می‌شود، یک جوخه‌ی درجه A است که برای تاکتیک‌های ویژه و وظایف سرکوب ایجاد شده است. آن‌ها همچنین قدرتمندترین واحد نظامی در نیروی پلیس هستند.

شرح

سگ‌های شکاری یک دسته نظامی ویژه و رسمی است. آن‌ها توسط دولت وظیفه یافته‌اند تا کاربرانی را شکار کنند که دارای توانایی‌های خطرناک و قدرتمند هستند و از آن سوء استفاده می‌کنند و به اقدامات جنایی یا تروریستی می‌پردازند.

سگ‌های شکاری به دلیل شخصیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اعضایش و رفتارهای عجیب و غریب رهبرش، یکی از عجیب‌ترین گروه‌های ارتش تلقی می‌شود.

نفوذ

سگ‌های شکاری به عنوان قدرتمندترین نیروی ويژه در در کشور ژاپن شناخته می‌شود که در ماموریت‌ها شکست‌ناپذیر بوده است. آن‌ها تسلط بسیار زیادی بر دولت، به ویژه بر سازمان‌ها و مجریان قانون در کشور دارد، به طوری که مشاهده شده است تعدادی از اعضای آن توانسته‌اند حتی اعضای دسته ویژه قدرت‌های غیرمعمول را دور بزنند و آن‌ها را سرنگون کنند.

سگ‌های شکاری به دلیل موفقیت چشمگیرشان حتی ستاره‌های بین المللی را به دست آورده‌اند و حتی کشورهای دیگر از آن‌ها درخواست مدیریت عملیات‌ها را داشته‌اند.

اعضا

صفحات دیگر