ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نجیره هادو

اشتراک‌گذاری

نجیره هادو

Nejire Hado

نجیره هادو - مدرسه قهرمانانه من

روز تولد

۶ اکتبر (مهر)

سن

۱۷ (اولین نمایش)
۱۸

جنسیت

مونث

کوسه

حرکت موج

پیشه

دانش‌آموز

وابسته به

اولبن نمایش

مانگا: فصل ۱۲۲
انیمه: قسمت ۶۲

نجیره هادو (Nejire Hado) که همچنین با لقب قهرمانی خود یعنی نجیره-چان شناخته می‌شود، یک دانش‌آموز سال سومی در دبیرستان یو.ای. و عضوی از بیگ 3 است.

تاریخچه

نجیره هادو پس از قبت نام در دبیرستان یو. ای. با میریو توگاتا و تاماکی آماجیکی آشنا شد. او به مرور ارتباط نزدیک‌تری با آن‌ها پیدا کرد و این سه با توانایی‌ها و کوسه‌های قدرتمندی که داشتند گروهی تحت عنوان بیگ 3 را شکل دادند که در واقع متشکل از قدرتمندترین شاگردان مدرسه بود. نجیره بعد از دریافت مجوز قهرمانی موقت خود، شروع به کار کردن برای قهرمان اژدها: ریوکیو کرد. در مقطعی دیگر او در هنگام فستیوال مدرسه یو.ای. در دومین سال از جشنواره زیبایی شرکت کرد اما توسط بیبیمی کنرانزاکی شکست خورد.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: نجیره در کنار میریو توگاتا و تاماکی آماجیکی یکی از قدرتمندترین شاگردان دبیرستان یو.ای است. او نیز همانند دو عضو دیگر بیگ 3 دارای توانایی‌هایی فراتر از اکثر قهرمان‌ها حرفه‌ای است.

او در مقاطع مختلف نشان مهارت خود در استفاده از کوسه‌اش را نشان داده است. با وجود آنکه سرعت حرکت موج او پایین است، او از این انرژی برای افزایش تحرک خود بهره می‌برد. به این ترتیب او قادر است قبل از رها کردن موج‌های انفجار، فاصله‌ی بین خودش و حریفان را به سرعت کم کند. این امواج در برابر دشمنان بزرگ که از سرعت پایینی برخوردار هستند بسیار موثر است.

  • استقامت پیشرفته

کوسه

حرکت موج (Wave Motion): کوسه نجیره به او این قابلیت را می‌دهد تا انرژی خود را در فرم امواج قدرتمند مارپیچی رها کند. از آنجایی که این انرژی شکل مارپیچی دارد خیلی سریع نیست. استفاده زیاد از این کوسه باعث خستگی بسیار در نجیره می‌شود چرا که او از استقامت خود به عنوان یک منبع قدرت استفاده می‌کند.

نجیره می‌تواند این امواج را از دستانش و در قالب یک انفجار هجومی منتشر کند. او همچنین می‌تواند انرژی را پاهای خود برای به پرواز درآمدن منتشر کند.

آمار

 

صفحات دیگر