ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

میریو توگاتا

اشتراک‌گذاری

میریو توگاتا

Mirio Togata

میریو توگاتا - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

لیمیلیون

روز تولد

۱۵ جولای (تیر)

سن

۱۸ (اولین نمایش)

جنسیت

مذکر

کوسه

سرایت (قبلا)
بی‌کوسه (در حال حاضر)

مکان تولد

استان ایشیکاوا

خانواده

پدری بی‌نام

پیشه

دانش‌آموز

وابسته به

دبیرستان یو.ای.
بیگ 3
آژانس نایتوآی

تیم

تیم یورش به شیه هایسایکای

اولین نمایش

مانگا: فصل ۱۲۱
انیمه: قسمت ۶۲

میریو توگاتا (Mirio Togata) که همچنین با لقب قهرمانی‌اش یعنی لیمیلیون (Lemillion) شناخته می‌شود، یک دانش‌آموز سال سومی در دبیرستان یو.ای. و بخشی از گروه بیگ 3 است.

میریو پیش از حضور ایزوکو میدوریا مهم‌ترین نامزد برای جانشینی آلمایت و دریافت کوسه یکی برای همه بود.

تاریخچه

میریو زمانی که بچه بود به شکل تصادفی در یک رودخانه افتاد و توسط یک قهرمان حرفه‌ای نجات پیدا کرد. این اتفاق باعث شد تا او تصمیم بگیرد که یک قهرمان شود. اگرچه پدرش به خاطر کوسه‌ی او این هدف را دشوار می‌دید، اما میریو دست از تلاش بر نداشت و سال‌های بعدی را به تمرین کردن برای کنترل کوسه‌اش پرداخت.

زمانی که کلاس سوم بود او با یک دانش‌آموز انتقالی به نام تاماکی آماجیکی آشنا شد که زیاد اجتماعی نبود و از همین رو دوستی نداشت. میریو وقتی متوجه شد که تاماکی به قهرمان‌های حرفه‌ای علاقه‌مند است به او نزدیک شد و این شروعی برای دوستی آن‌ها شد.

در زمان کلاس آموزش کوسه، تاماکی سعی کرد از کوسه خود استفاده کند اما به خاطر عصبی بودن نمایش خوبی نداشت. در همین زمان میریو تلاش کرد با استفاده از کوسه خود از دیواری بگذرد اما تنها موفق به عبور دستانش شد. برخی از همکلاسی‌های میریو به او خندیدند اما میریو ناامید نشد و در تلاش بعدی نمایش مناسبی داشت.

در زمان بازگشت به خانه، تاماکی به خاطر خوش‌بینی میریو او را ستایش کرد و برای خودش به خاطر نداشتن اعتماد نفس تاسف خورد. میریو، تاماکی را تشویق می‌کرد و می‌گفت که او مثل خورشید خواهد درخشید. با وجود آنکه تاماکی نسبت به خودش نظر مساعدی نداشت اما میریو همیشه او را یک فرد با استعداد و با حال قلمداد می‌کرد.

بعد از اتمام مدرسه راهنمایی، میریو و تاماکی وارد دبیرستان یو.ای. شدند. بنا بر گفته‌ی نجیره هادو، میریو تلاش بسیاری در یو.ای. کرد. میریو به عنوان یک کارورز زیر نظر آقای نایتای تمرین کرد تا نحوه استفاده از کوسه‌اش را فرا بگیرد. او با پرورش دادن توانایی‌های خود سرانجام تبدیل به یک  مدعی مهم برای تصاحب جایگاه نخست شد و بالاتر از چندین قهرمان حرفه‌ای قرار گرفت.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: میریو در کنار تاماکی آماجیکی و نجیره هادو یکی از قدرتمندترین شاگردان دبیرستان یو.ای است. او به طور خاص به دلیل داشتن تکنیک خارق‌العاده، توانایی بالای مبارزه و شخصیت کاریزماتیک به عنوان مدعی جایگاه اول در میان فهرست برترین قهرمان‌های حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شد. او همچنین در مقطعی به عنوان جانشین آلمایت و حامل بعدی یکی برای همه قلمداد می‌شد.

میریو دارای قدرتی فرا انسانی و توانایی‌های شگفت‌انگیزی است. او قادر به شکست دادن ۱۸ دانش‌آموز از ۲۰ نفر کلاس 1-A شده است که برخی از آن‌ها دانش‌آموزان نخبه بوده‌اند. او به لطف تمرینات آقای نایتای مهارت‌هایی قیاسی به دست آورد که قادر به پیش‌بینی حرکات و توانایی‌های مبارزه دشمنان شد. این قابلیت در کنار توانایی‌های فیزیکی و همین طور کوسه بی‌نظیر او باعث شد تا میریو در نبردها به فردی بی‌رقیب تبدیل شود.

  • تکنیک برتر
  • قدرت تقویت یافته
  • سرعت تقویت یافته
  • پایداری پیشرفته
  • نبوغ بالا
  • اراده تسلیم ناپذیر

کوسه سابق

نفوذ (Permeation): این کوسه به او اجازه می‌دهد تا لمس‌ناپذیر شود و از هر ماده قابل لمسی عبور کند. او قادر است از دیوارها یا زمین، و همچنین از حملات دشمن بدون آسیب دیدن گذر کند. هنگامی که او لمس ناپذیر می‌شود احساس سقوط را تجربه می‌کند چرا که او همچنان دارای جرم است و هر چیزی شامل نور، صدا، و هوا از او عبور می‌کند. این به آن معنا است که او در هنگام فعال بودن کوسه قادر به دیدن، شنیدن یا تنفس کردن نیست.

در ابتدا استفاده کردن از قابلیت‌های کوسه نفوذ برای او دشوار بود اما پس از تمرین کردن با آقای نایتای او پیشرفت محسوسی را تجربه کرد.

میریو پس از نبرد در برابر اوورهال و با دریافت گلوله‌ای حاوی مواد تخریب کوسه، کوسه‌ی خود را از دست داد.

آمار

 

صفحات دیگر