ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تاماکی آماجیکی

اشتراک‌گذاری

تاماکی آماجیکی

Tamaki Amajiki

تاماکی آماجیکی - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

سانیتر

روز تولد

۴ مارچ (اسفند)

سن

۱۷ (اولین نمایش)

جنسیت

مذکر

کوسه

مانیفست

مکان تولد

استان هیوگو

پیشه

دانش‌آموز

وابسته به

تیم

تیم یورش به شیه هایسایکای

اولین نمایش

مانگا: فصل ۱۲۲
انیمه: قسمت ۶۲

تاماکی آماجیکی (Tamaki Amajiki) که همچنین با نام قهرمانی خود یعنی خورشیدخوار شناخته می‌شود، یک دانش‌آموز سال سومی در دبیرستان یو.ای. و عضو گروه بیگ 3 است.

تاریخچه

تاماکی وقتی کلاس سوم بود به مدرسه‌ی جدیدش انتقال پیدا کرد. تاماکی در آن روز توانست به درستی خودش را معرفی کند و خاطر نداشتن شجاعت قادر نبود خودش را در میان دانش‌آموزان جا بدهد.

او که خودش را فردی خسته‌کننده می‌دانست نمی‌توانست با کسی دوست شود، با این حال در مقطعی میریو توگاتا به خاطر بحث در مورد قهرمانان به تاماکی نزدیک شد و همین شروعی بر دوستی آن دو شد.

در زمان کلاس آموزش کوسه، تاماکی سعی کرد از کوسه خود استفاده کند اما به خاطر عصبی بودن نمایش خوبی نداشت. در همین زمان میریو تلاش کرد با استفاده از کوسه خود از دیواری بگذرد اما تنها موفق به عبور دستانش شد. برخی از همکلاسی‌های میریو به او خندیدند اما میریو ناامید نشد و در تلاش بعدی نمایش مناسبی داشت. تاماکی در مسیر بازگشت به خانه خوش‌بینی میریو را ستایش کرد و برای خودش به خاطر نداشتن اعتماد نفس تاسف خورد.

میریو، تاماکی را تشویق می‌کرد و می‌گفت که او مثل خورشید خواهد درخشید. با وجود آنکه تاماکی نسبت به خودش نظر مساعدی نداشت اما میریو همیشه او را یک فرد با استعداد و با حال قلمداد می‌کرد.

بعد از مدرسه راهنمایی، تاماکی و میریو وارد دبیرستان یو.ای. شدند. آن‌ها به همراه نجیره هادو مسیر پیشرفت را در پیش گرفتند و تبدیل سه بزرگ یو.ای. شدند. تاماکی نام قهرمانی خود را خورشیدخوار گذاشت که با الهام از حرف میریو بود که گفته بود او درخشان‌تر از خورشید است.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: تاماکی در کنار میریو توگاتا و نجیره هادو یکی از قدرتمندترین شاگردان دبیرستان یو.ای است. گفته شده است که توانایی‌ها و مهارت‌های او برتر از بسیاری از قهرمان‌های حرفه‌ای است.

تاماکی استفاده از کوسه مانیفست را با تمرین شدید فرا گرفت. او به واسطه‌ی ویژگی کوسه‌اش قادر به استفاده از شیوه‌های مبارزه مختلف و غیر قابل پیش بینی است. او هر روز مقدار زیادی تاکویاکی و صدف می‌خورد، چرا که باور دارد این خواص این غذاها در هر دوی حمله و دفاع به او کمک می‌کند.

  • هوش تاکتیکی

کوسه

تامیکی از کوسه مانیفست بهره می‌برد که به او اجازه می‌دهد خواص فیزیکی هر چیزی که می‌خورد را بازنمود کند. برای نمونه او با خوردن تاکویاکی قادر است انگشتانش را به پاهای هشت‌پا تغییر دهد. او هر چه ماده بیشتری بخورد بازنمود قدرتمندتری نیز خواهد داشت.

او تنها قادر است خواص موادی که هنوز در بدنش است را بازنمد کند و با هضم مواد این خواص نیز از بین می‌روند. او نیاز دارد که هر روز کوسه خود را تامین کند.

تاماکی بعد از تمرینات سخت در یو.ای. قادر به استفاده از چند مانیفست به طور همزمان شد. همین طور قادر به کنترل اندازه مانیفست و دقت در استفاده از بهترین ویژگی‌های مواد خورده شده در شرایط مختلف است.

آمار

 

صفحات دیگر