ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ریوکو تاتسوما

اشتراک‌گذاری

ریوکو تاتسوما

Ryuko Tatsuma

ریوکو تاتسوما - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان اژدها: ریوکیو

تولد

۲۲ سپتامبر (مهر)

سن

۲۶

جنسیت

مونث

کوسه

اژدها

اولین نمایش

فصل ۱۳۱ (مانگا)
قسمت ۶۸ (انیمه)

ریوکو تاتسوما (Ryuko Tatsuma) که همچنین با عنوان قهرمان اژدها: ریوکیو شناخته می‌شود، قهرمان حرفه‌ای شماره ۱۰ است که قبلا جایگاه نهم را داشته است.

او در آرک شیه هاسایکای اقدام به استخدام نجیره هادو، اوچاکو اوراراکا و تسویو آسوی کرد.

تاریخچه

ریوکو تاتسوما قهرمانی است که خود را در بین ده قهرمان برتر ژاپن قرار داد و جایگاه نهم را به خود اختصاص داد. در مقطعی او نجیره هادو را استخدام کرد تا در دفتر قهرمانی‌اش کار کند.

در زمان بازگشت کاپیتان سلبریتی به ایالات متحده،  ماکوتو تسوکائوچی تصمیم گرفت تا یک نمایش مناسب را در توکیو اسکای اگ برگذار کند و از نیدن قهرمان مشهور دعوت کند. ریوکیو یکی از آن‌ها بود.

با این حال در این رویداد، توکیو اسکای اگ تحت حمله‌ی موجوداتی تحت عنوان بمبرها قرار گرفت، موجوداتی که توسط شروری به نام شماره ۶ برای ترور کاپیتان سلبریتی فرستاده شده بودند. ریوکیو و سایر قهرمان‌ها با این موجودات مقابله کردند و او با همکاری با میرکو یکی از این بمبرها را شکست داد.

شماره ۶ در تلافی دخالت کردن قهرمان‌ها باعث انتحاری زدن یک بمبر و ایجاد انفجاری بزرگ شد، که به فرو ریختن ساختمان منجر شد. خوشبختانه آلمایت به موقع به محل رسید و از وقوع فاجعه جلوگیری کرد.

توانایی‌ها

  • قدرت پیشرفته
  • پایداری بی‌کران

کوسه

اژدها (Dragon): کوسه ریوکو به او قابلیت تبدیل شدن به یک اژدهای بزرگ را می‌دهد.  این فرم برای او قدرت و پایداری فرا انسانی، آرواره‌ها و چنگال‌های قدرتمند، و بال‌های بزرگ برای پرواز را به ارمغان می‌آورد.

آمار

 

 
 

 

 

صفحات دیگر