ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایناسا یوئاراشی

اشتراک‌گذاری

ایناسا یوئاراشی

Inasa Yoarashi

ایناسا یوئاراشی - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

نیروی تندباد

روز تولد

۲۶ سپتامبر (مهر)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مذکر

کوسه

گردباد

مکان تولد

استان یاماناشی

پیشه

دانش‌آموز

وابسته به

دبیرستان شیکتسو

اولین نمایش

مانگا: فصل ۱۰۲
انیمه: قسمت ۵۲

ایناسا یوئاراشی (Inasa Yoarashi) که همچنین با عنوان نیروی تندباد شناخته می‌شود، دانش‌آموز دبیرستان شیکتسو است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

تاریخچه

ایناسا یوئاراشی در بچگی کسی بود که تقریبا همه چیز را دوست داشت و از هیچ چیز بدش نمی‌آمد. او از زمان که متوجه شد قهرمان‌های حرفه‌ای چه افرادی هستند نسبت به آن‌ها علاقه‌مند شد و آن‌ها را تحسین می‌کرد.

او در مقطعی سعی کرد از ایندور، قهرمان آتش امضا بگیرد چرا که این قهرمان در باور او نمادی از روح گرم تمام قهرمان‌ها بود. با این حال ایندور درخواست ایناسا را رد کرد و او را پس زد. این رفتار غیر قهرمانانه و نگاه سرد ایندور باعث احساس خیانت در ایناسا شد و تحسین او تبدیل به نفرت شد.

ایناسا به عنوان یک کاندید قهرمانی با استعداد رشد کرد و در آزمون ورودی دبیرستان یو.ای. شرکت کرد. در آن مقطع شوتو تودوروکی نیز در این آزمون حاضر بود، و ایناسا متوجه همان نگاه سرد ایندور در شوتو هم شد. این آزمون عملی شامل یک مسابقه ماراتن بود که ایناسا در آن به سختی موفق به شکست دادن شوتو شد. با وجود رفتار سرد شوتو اما ایناسا سعی کرد تا با او رفیق شود اما شوتو نیز همانند پدرش او را پس زد.

ایناسا علی‌زغم دریافت نمرات بالا در آزمون ورودی یو.ای. اما تصمیم گرفت از ورود به این دبیرستان صرف نظر کند و در عوض به دبیرستان شیکتسو برود.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: ایناسا یکی از قدرتمندترین دانش‌آموزان دبیرستان شیکتسو است و توانایی‌هایش در حد و اندازه شوتو تودوروکی و حتی بالاتر از او است. 

ایناسا مهارت بالایی در استفاده از کوسه گردباد خود دارد. او می‌تواند چندین جریان باد را همزمان کنترل کند و به وسیله‌ی آن افراد و آوارها را بدون برخورد با یکدیگر حرکت دهد. در مواقع حمله او اغلب تندبادهایی را روانه حریف می‌کند تا آن‌ها را پرتاب کند و در موارد دفاعی نیز او با استفاده از گردباد اجسام پرتاب شده را دفع می‌کند و با مانور دادن از حملات جاخالی می‌دهد. همین طور او با استفاده از باد قادر به یک افزایش سرعت مقطعی است.

کوسه

گردباد (Whirlwind): کوسه ایناسا او را قادر به کنترل هوای اطراف خود در یک ناحیه پهناور می‌کند.

او می‌تواند تندبادهای فوق‌العاده‌ای ایجاد کند و کنترل دقیقی روی آن‌ها داشته باشد. ایناسا همچنین قادر به استفاده از گردبادها برای اهداف تهاجمی است. بادهای او به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند یخ‌های سخت را از هم جدا کند. او همچنین می‌تواند با استفاده از باد، تحرک خود را افزایش دهد و حتی با کمک لباسش قادر به پرواز است.

آمار

 

صفحات دیگر