ویکی بتمن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

پنی فلک (Penny Fleck)

اشتراک‌گذاری

پنی فلک

Penny Fleck

پنی فلک (Penny Fleck) - بتمن

بازیگر

فرانسس کونروی

پنی فلک (Penny Fleck) یک آنتاگونیست محوری در فیلم جوکر است.

پنی فلک مادرخوانده آرتور فلک است. او همانند پسرش یک بیمار روانی است و در گذشته، وقتی که آرتور کوچک بود به دوستش اجازه داد تا از پسرش سوء استفاده کند. او در مقطعی به خاطر ادعایش به رابطه داشتن با توماس وین به آسایشگاه آرکهام فرستاده شد.

شخصیت پنی فلک توسط فرانسس کونروی و جوانی او توسط هانا گروس نقش‌آفرینی شده است.

بیوگرافی

پنی در جوانی برای توماس وین کار می‌کرد و نسبت به او نوعی علاقه پیدا کرده بود اما به خاطر رابطه‌ی خودش با شخصی دیگر یا رابطه‌ی توماس با مارتا قادر نبود این رابطه را جلو برد. پس از این ماجرا پنی آرتور فلک را به پسرخواندگی پذرفت اما مدتی بعد به خاطر وضعیت ناپایدار روانی و عجز در مراقبت از آرتور در برابر دوستش به آسایشگاه آرکهام فرستاده شد.

آرتور تحت تاثیر سو استفاده و آسیب روحی که دوست پنی به وارد کرد بزرگ شد و نقش مادرش در این اتفاق را فراموش کرد. بعدها پنی برای جلب توجه توماس به او نامه‌هایی می‌فرستاد و خودش باور داشت که زمانی با این مرد رابطه شده است. آرتور در مقطعی از این نامه‌ها مطلع شد و این باعث شد تا پنی از رابطه‌ی فرضی‌اش با توماس برای آرتور بگوید.

آرتور طی تحقیقاتی از توماس وین پی برد که حرف‌های مادرش حقیقت ندارد و آن نامه‌ها نیز جعلی هستند. آرتور که از این دروغ‌ها بیزار شده بود به آسایشگاه آرکهام رفت تا پرونده مادرش را بخواند. در همین زمان پنی دچار سکته مغزی شده بود و در بیمارستان بستری شده بود. آرتور پس از اطلاع یافتن از نقش مادرش در اختلال روانی خود و همچنین به خاطر دروغ‌هایی که در سال‌ها از او شنیده بود با یک پالشت او را خفه کرد. در واقع پنی فلک تا حدی در تبدیل شدن آرتور به هیولایی که امروز است نقش داشته است.

صفحات دیگر