ویکی A Plague Tale

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

بئاتریس دو رون

اشتراک‌گذاری

بئاتریس دو رون

Béatrice de Rune

بئاتریس دو رون - A Plague Tale

عنوان

بانو
استاد (Magistra)

مرگ

سکوی مرکزی لا کونا، حوالی ۱۳۴۹

دلیل مرگ

بریدن گلو توسط کنتس امیلی دو آرل

جنسیت

مونث

پیشه

کیمیاگر

وابسته به

خانواده دو رون

بستگان

رابرت دو رون (همسر)

صداپیشه

کاترین پاگئون (اینسنس)
لوسی بریگز اوون (ریکوایم)

بئاتریس دو رون (Béatrice de Rune) مادر امیسیا و هیوگو است. او یک کیمیاگر است که بیشتر عمر خود را صرف مراقبت از پسر بیمارش کرد.

پیش‌زمینه

بئاتریس و رابرت دو رون در یک جنگل یکدیگر را ملاقات کردند و بعدها تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند. آن‌ها دو فرزند به دنیا آوردند که اولین آن دختری به نام امیسیا و دومین آن پسری به نام هیوگو بود.

بئاتریس که یک کیمیاگر ماهر بود با کمک دستیار خود یعنی لورنتیوس پی برد که خون هیوگو حامل پریما ماکیولا است، یک نفرین خونی از فاجعه‌ای مربوط به ۸۰۰ سال پیش که در خون هیوگو بیدار شده بود. او و لورنتیوس برای درمان هیوگو یا حداقل برای جلوگیری از پیشروری ماکیولا تلاش‌های زیادی کردند. همسر بئاتریس یعنی رابرت برای این که وضعیت هیوگو برای عموم مشخص نشود به مدت پنج سال او را در مکانی به دور از چشم‌ها نگهداری کرد. با این حال این اقدام او بی‌نتیجه بود و Inquisition از وضعیت هیوگو اطلاع پیدا کرد.

در حالی که بئاتریس در تلاش بود تا هیوگو را درمان کند اما مفتش اعظم خواهان قدرت نهفته در هیوگو بود. بئاتریس وقت زیادی را صرف هیوگو می‌کرد و می‌خواست که دخترش از خطرات پیرامون این موضوع دور بماند، و همین موضوع باعث شد تا او رابطه نسبتا سردی با امیسیا پیدا کند.

صفحات دیگر