ویکی A Plague Tale

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

امیلی دو آرل

اشتراک‌گذاری

امیلی دو آرل

Emilie de Arles

امیلی دو آرل - A Plague Tale

عنوان

کنتس

مرگ

سکوی مرکزی لا کونا، حوالی ۱۳۴۹

دلیل مرگ

تکه شدن توسط موش‌ها

پیشه

کنتس

بستگان

ویکتور (همسر)

سکونت

لا کونا

جنسیت

مونث

صداپیشه

الی هیدون

کنتس امیلی دو آرل (Emilie de Arles) همسر کنت ویکتور دو آرل، حاکم منطقه پروانس-آلپ-کوت دازور است که در کنار شوهرش مردم لا کونا را رهبری می‌کند. در هنگام ماجراجویی‌های امیسیا و هیوگو در A Plague Tale: Requiem، امیلی از آن‌ها به عنوان مهمانانی مورد احترام در جزیره استقبال کرد.

پیش‌زمینه

امیلی در خانواده‌ای بدسرپرست بزرگ شد، که در نهایت او را به دیوانگی کشاند. او سعی کرد برای فرار از والدینش خود را تا حد مرگ مسموم کند، تا اینکه ویکتور او را با خود به جزیره‌ای مدیترانه تحت کنترل خود به نام لا کونا برد. ویکتور در آنجا یک فرقه و توهمی را برای امیلی ایجاد کرد تا او بتواند با واقعیت ناتوانی در فرزندآوری خود کنار آید. بر اساس این داستان توهم‌آمیز، ویکتور و امیلی پدر و مادری «فرزند اخگر» (Child of Embers) بودند و قرار بود زمانی فرزندشان برای نجات جهان احیا شود. کنتس امیلی علیرغم ساختگی بودن این داستان، فرقه‌ای را تشکیل داد تا افراد زیادی که در جستجوی باروری بودند را به این جزیره می‌کشاند.

مرگ

اندکی پس از اینکه امیلی، بئاتریس دو رون را به قتل رساند، هیوگو به آمفی تئاتر لا کونا رسید و جسد مادرش را مشاهده کرد که به یک میله بسته شده بود و این در حالی بود که کنتس به طرز ناشیانه‌ای سعی داشت چاقوی خود را پنهان کند. مرگ بئاتریس به این خاطر رقم خورد که امیلی و ویکتور دو آرل قصد داشتند هیوگو را به عنوان «فرزند اخگر» پیشگویی شده، به عنوان پسر خود معرفی کنند، اما وقتی پسرک متوجه ماجرا شد، این نقشه به سرعت از مسیر خود خارج شد. هیوگو موش‌ها را فراخواند که افراد کنت را از پای درآوردند و سپس امیلی توسط این عاملان طاعون بلعیده شد.

صفحات دیگر