ویکی A Plague Tale

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

امیسیا دو رون

اشتراک‌گذاری

امیسیا دو رون

Amicia de Rune

امیسیا دو رون - A Plague Tale

عنوان

بانو
محافظ

سن

۱۵

وابسته به

خانواده دو رون

بستگان

رابرت دو رون (پدر)
هیوگو دو رون (برادر کوچکتر)

سلاح

قلاب سنگ
کراسبو
کیمیاگری

صداپیشه

شارلوت مک‌برنی

امیسیا دو رون (Amicia de Rune) فرزند ارشد خانواده دو رون و خواهر بزرگتر هیوگو دو رون است. امیسیا با وجود این که برادر کوچکترش را به خوبی نمی‌شناسد اما مسئولیت مراقبت از او که از بدو تولد بیمار بوده را برعهده گرفته است.آن‌ها در مقطعی پس از هجوم اعضای تفتیش عقاید به خانه‌شان فرار کردند و والدین آن‌ها در این فرآیند کشته شدند.

پیش‌زمینه

امیسیا فرزند بئاتریس و رابرت دو رون است. او به دلیل این که دختر یک لرد است زندگی با آسودگی و ثروت را تجربه کرده است. او رابطه نزدیکی با خانواده خود دارد اما از آن جا برادر کوچکش هیوگو دارای یک بیماری مرموز است، در بلند مدت رابطه‌اش با او سرد شده است. این رابطه سرد ناشی از این است که هیوگو به خاطر بیماری‌اش در یک پناهگاه مجزا زندگی کرده است و از بین خانواده، امیسیا از همه کمتر او را دیده است.

شخصیت

امیسیا در ابتدا یک دختر عادی و با علاقه‌مند به تیراندازی با کمان در فضای باز بود. اگرچه او قادر است در شرایط و موقعیت‌های مختلف راه خود را پیدا کند، اما او نسبت به برادر کوچکترش که ساده‌لوح وکم‌توجه است تا حدی تند مزاج است. او یک زبان آموز سریع است و نسبتا مصمم و شجاع است. امیسیا به عنوان فردی که در یک زندگی تجملاتی بزرگ شده است، رفتارهای ظریف و مودبانه داشت.

او به پدرش نزدیک است و تا حدی از مادرش دور است، زیرا مادرش بیشتر وقت خود را صرف مراقبت از هیوگو می‌کرد. از همین رو در طول بازی امیسیا یک رگه حسادت کوچک نسبت به هیوگو از خود نشان داده است.

با نزدیک شدن این خواهر و برادر، امیسیا بیشتر نسبت به محافظت از برادرش متعهد شد. او نسبت به پیشرفت پریما ماکیولا ابراز نگرانی می‌کرد و تلاش زیادی داشت تا برادر کوچکش را از آسیب دور نگه دارد.

آمیسیا همچنین با پیشرفت بازی به تدریج نسبت به دیگران خشونت آمیزتر شد و بیشتر معصومیت کودکانه خود را از دست داد. پس از کشتن یک نفر برای اولین بار، او در حالت شوک قرار گرفت اما در پایان بازی او حاضر بود هر کسی را که مانع راهش بود بکشد. بازیکن می‌تواند حس همدلی آمیسیا را بیشتر یا کمتر کند. (مثل نجات غریبه‌های غیرنظامی برای همدلی بیشتر یا کشتن غیرضروری افراد برای همدلی کمتر). همچنین امیسیا اغلب در طول جنگ و سایر شرایط سخت می‌تواند آرام و منطقی باقی بماند.

صفحات دیگر