ویکی A Plague Tale

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ویکتور دو آرل

اشتراک‌گذاری

ویکتور دو آرل

Victor de Arles

ویکتور دو آرل - A Plague Tale

عنوان

کنت

مرگ

ساحل مارسی، حوالی ۱۳۵۰

دلیل مرگ

سنگ به سر توسط امیسیا

پیشه

فرمانروا

بستگان

امیلی دو آرل (همسر)

سکونت

لا کونا

جنسیت

مذکر

نمایش‌ها

صداپیشه

آلیستر پیتری

ویکتور دو آرل (Victor de Arles) کنت و حاکم منطقه‌ی پروانس-آلپ-کوت دازور در جزیره لا کونا است. او همسر امیلی دو آرل است. در هنگام سفر امیسیا و هیوگو، این کنت به عنوان مخالف اصلی این دو ایفای نقش کرد و به دنبال آن بود که بر اساس روایت داستان «فرزند اخگر» (Child of Embers) هیوگو را به پسر خودش تبدیل کند.

پیش‌زمینه

ویکتور دو آرل کنت منطقه پروانس-آلپ-کوت دازور بود و به دلیل موقعیت خود به عنوان یک لرد قدرتمند مشهور بود. او رهبر ارتش قدرتمند پروانس بود و ظاهرا در بیش از صد نبرد شرکت کرده بود. کنت در مقطعی پسر آرنو مالپارت را کشت و همین باعث شد تا آرنو برای انتقام گرفتن از او سوگند بخورد.

کنت ویکتور با کنتس امیلی دو آرل ازدواج کرد و عمیقا عاشق او شد. این کنتس زندگی غم انگیزی را سپری کرده بود و تا زمانی که ویکتور با او ازدواج کرد، مورد آزار شدید خانواده‌اش قرار داشت. کنت او را به یک جزیره مدیترانه‌ای تحت کنترل خود به نام لا کونا برد، و از آنجایی که امیلی قادر به فرزندآوری نبود، ویکتور یک فانتزی را در آنجا برای او مهیا کرد. این فانتزی شامل یک داستان افسانه‌ای بود که بر اساس آن امیلی و ویکتور والدین «فرزند اخگر» بودند، فرزندی که زمانی برای نجات جهان احیا می‌شد. همچنین کنتس امیلی یک فرقه را تشکیل داد که افراد زیادی که در جستجوی باروری بودند را به این جزیره می‌کشاند.

صفحات دیگر