ویکی The Last of Us

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اوون مور

اشتراک‌گذاری

اوون مور

Owen Moore

اوون مور - The Last of Us

مرگ

۲۰۳۹، سیاتل واشنگتن

دلیل مرگ

شلیک به سینه توسط

وابسته به

جبهه آزادسازی واشنگتن

بستگان

مل (معشوقه سابق)
فرزندی متولد نشده

اقامت

سیاتل واشنگتن (قبلا)

جنسیت

مذکر

نمایش در

اوون مور (Owen Moore) یک شخصیت جانبی در داستان ابی و یک آنتاگونیست در داستان الی در The Last of Us Part II است. او عضو جبهه آزادسازی واشنگتن (WLF) و عضو سابق فایرفلایز است.

پیش‌زمینه

اوون فردی خوش‌بین بود که مخالف خونریزی غیرضروری بود. او قبل از پیوستن به WLF یک سرباز فایرفلای در پایگاه سالت لیک سیتی بود که از دکتر جری اندرسون دستور می‌گرفت. او همچنین با دختر این جراح یعنی ابی اندرسون رابطه داشت.

اوون در آوریل سال ۲۰۳۴ ابی و پدرش جری را در جنگلی یافت که در حال تلاش برای آزاد کردن یک زبرا از سیم خاردار بودند. اوون با اصرار جری به آن‌ها کمک کرد. در همین مقطع الی در اختیار فایرفلای قرار گرفته بود که بدنش نسبت به عفونت مصونیت داشت. ساعاتی بعد از حضور الی در بیمارستان سنت مری، اوون و منی آلوارز جسد جری را در اتاق عمل پیدا کردند. زمانی که ابی به صحنه رسید، اوون تلاش کرد تا جلوی او را بگیرد تا او جسد خون‌آلود پدرش را نبیند.

بعد از مرگ جری، فایرفلایز منحل شد و اعضای آن در دسته‌های دیگری پراکنده شدند. اوون به همراه تعدادی از اعضا از جمله ابی، منی، مل، جوردن، نیک، لی و نورا هریس به دنبال گروهی دیگری برای پیوستن رفتند و سرانجام آن‌ها به جبهه آزادسازی واشنگتن در سیاتل رسیدند.

مدت‌ها بعد از پیوستن آن‌ها به WLF، اوون در هنگام یک گردش به همراه ابی، آکواریوم سیاتل را یافت و آنجا را به خودش منتسب کرد.

صفحات دیگر