بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مرکز خرید استارکورت

اشتراک‌گذاری

مرکز خرید استارکورت

Starcourt Mall

مرکز خرید استارکورت - استرنجر تینگز

نوع

مرکز خرید
نمای یک پایگاه سری روسی

موقعیت

هاوکینز، ایندیانا

کارکنان

رابین (قبلا)

مال استارکورت (Starcourt Mall) یک مرکز خرید واقع در هاوکینز ایندیانا و زیرمجموعه‌ای از صنایع استارکورت بود. این مرکز خرید در ابتدای تابستان سال ۱۹۸۵ توسط شهردار لری کلاین افتتاح شد.

این مرکز خرید از لحاظ سبک طراحی ساختمان و موارد دیگر ارجاعات زیادی به یک مرکز خرید واقعی دهه ۸۰ دارد.

استیو هرینگتون و رابین هر دو در این مرکز خرید و فروشگاهی به نام «اسکوپس آهوی» کار می‌کردند. این مکان به سرعت به پاتوق محبوبی برای شخصیت‌های اصلی تبدیل شد، اگرچه به دلیل نگرانی هاپر برای شلوغی آنجا یازده اجازه رفتن به این مال را نداشت. با وجود این مکس سرانجام یازده را ترغیب کرد تا به آنجا بیاید.

استارکورت در نگاه اول یک مرکز خرید عادی بود، اما در واقع به عنوان نمایی برای یک پایگاه مخفی روسی ساخته شده بود و محل ساخت اولین کلید در آمریکا بود. این پایگاه سری در زیر زمین این مرکز خرید پنهان شده بود. صنایع استارکورت نیز توسط اتحاد جماهیر شوروی کنترل می‌شد.

در شب ۴ جولای ۱۹۸۵ این مرکز خرید در اثر یک آتش سوزی منهدم شد و به دنبال نبرد بچه‌ها با مایند فلایر کاملا سوخت. این حادثه حداقل سی فوتی داشت که شامل بیلی و هاپر هم بود. با مداخله دولت ایالات متحده، این تلفات به دروغ ناشی از آتش سوزی اعلام شد.

با این حال، موضوع خیانت کردن شهردار کلاین به ایالات متحده پنهان نشد و او چند روز پس از این حادقه دستگیر شد. آنها همچنین واقعیت این است که هاپر در روزنامه ایندیاناپولیس به مرگ یک قهرمان درگذشت.

صفحات دیگر