بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گو گون‌هی

اشتراک‌گذاری

گو گون‌هی

Go Gunhee

گو گون‌هی - سولو لولینگ

هانگول

고건희

لقب

رتبه S در میان رتبه Sها (رمان)
آسمانی بالای آسمان‌ها (رمان)
نورانی‌ترین قطعه از نور درخشان

سن

+۸۰

جنسیت

مذکر

کشور

کره

پیشه

مدیر
شکارچی

رتبه

رتبه S

اولین نمایش

چپتر ۷۸ (رمان)
قسمت ۱ (انیمه)

گو گون‌هی (Go Gunhee) یک شکارچی کره‌ای رتبه S و رئیس انجمن شکارچیان کره‌ای بود.

شخصیت

گون‌هی فردی متواضع، گشاده‌رو و صادق است که بسیار قدردان افراد با اخلاق بود، اما نسبت به کسانی که فقط به دنبال منافع شخصی بودند بسیار ناپسند رفتار می‌کرد. از این رو گون‌هی رابطه خوبی با سونگ جین‌وو داشت و در جامعه کره بسیار مورد احترام بود. او همچنین به حدی معتاد به کار بود که شغلش بر سلامت او تأثیر می‌گذاشت و هدفش این بود که برای خیری بزرگتر بجنگد. او آرزو داشت که دوباره شکارچی شود و از این که سنش این امکان را به او نمی‌داد متنفر بود.

تاریخچه

گون‌هی زمانی قوی‌ترین شکارچی کره بود. متأسفانه به دلیل کهولت سن، بدن او توانایی لازم برای کنترل قدرتش را از دست داد و در نتیجه او تنها پس از چند سال فعالیت به عنوان یک شکارچی مجبور به بازنشستگی شد. زمانی که جادوی شفابخش کشف شد، گون‌هی امیدوار بود که بتواند سنش را معکوس کند و به دوباره به بازی بازگردد، اما فایده‌ای نداشت. او بدون هیچ انتخاب دیگری از بازگشت به این پیشه صرف نظر کرد و در نهایت رئیس انجمن شکارچیان کره شد.

توانایی‌ها

گون‌هی به عنوان حامل یک حاکم، یکی از قوی‌ترین شکارچیان در جهان و به راحتی دومین شکارچی قدرتمند کره پس از جین‌وو بود. حواس او به اندازه‌ی کافی تیز بود تا حضور سایر شکارچیان رتبه اس را از دور تشخیص دهد. با این حال، کهولت سنی که او داشت باعث شد تا نتواند از حداکثر توان خود و مبارزه برای مدت طولانی بهرمند شود.

  • قدرت بی‌نظیر
  • دوام بی‌نظیر
  • سرعت فوق العاده
  • اقتدار حاکم: گون‌هی قادر به کنترل و حرکت اجسام از طریق تله‌کینزی بود.
  • تجلی بدن معنوی
صفحات دیگر