ویکی سولو لولینگ

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سونگ ایل-هوان

اشتراک‌گذاری

سونگ ایل-هوان

Sung Il-Hwan

سونگ ایل-هوان - سولو لولینگ

هانگول

성일환

جنسیت

مذکر

کشور

کره

بستگان

پارک کیونگ-هی (همسر)

پیشه

شکارچی

رتبه

رتبه S (غیررسمی)

وابسته به

اولین نمایش

چپتر ۶۸ (رمان)

سونگ ایل-هوان (Sung Il-Hwan) یک شکارچی کره‌ای رتبه S و پدر جینوو و جینا بود.

شخصیت

ایل-هوان عمیقا به خانواده‌اش اهمیت می‌داد و کسانی که سعی می‌کردند به آن‌ها آسیب برسانند یا مانع از انجام مأموریتش شوند را تحمل نمی‌کرد، همانطور که هوانگ دونگسو را به‌دلیل تلاش برای قتل پسرش به طرز وحشیانه‌ای ضرب و شتم کرد. او همچنین فردی فداکار و مهربان بود، زیرا برای نجات مردم بیگناه در آتش جنگش با هوانگ گرفتار تلاش کرد و تصمیم گرفت جان هوانگ را نجات دهد، در صورتی که می‌توانست به راحتی او را بکشد.

تاریخچه

ایل-هوان در دوران جوانی خود به عنوان آتش‌نشان کار می‌کرد و در همین دوران بود که عاشق زنی به نام پارک کیونگ-هی شد. آن‌ها در نهایت ازدواج کردند و صاحب دو فرزند به نام‌های جینوو و جینا شدند که هر دو را عمیقا دوست داشتند. چندین سال بعد، زمانی که بشریت در مورد وجود جانوران جادویی آگاه شد، ایل-هوان تصمیم گرفت از آتش‌نشان بودن دست بکشد و به جای آن به عنوان یک شکارچی مشغول به کار شود، که در نهایت به یکی از اولین شکارچیان رتبه S در سراسر کره تبدیل شد. با این حال از آنجایی که در آن زمان سیستم رتبه‌بندی وجود نداشت، او هرگز توسط مردم به دلیل قدرتش شناخته نشد.

ده سال قبل از وقایع خط اصلی داستانی مجموعه، وقتی همه چیز خراب شد که ایل-هوان در طی یک حمله در داخل یک سیاهچال گیر افتاد و خانواده‌اش او را مرده فرض کردند و همسرش فرزندانشان را به تنهایی بزرگ کرد. با این حال ایل-هوان قبل از اینکه از گرسنگی بمیرد  توسط حاکمان پیدا شد، افرادی که او را به یکی از هفت حامل تبدیل کردند و به او مأموریت کشتن فرمانروای سایه جدید را دادند. از آنجایی که ایل-هوان راهی برای فرار به خانه نداشت، چاره‌ای جز پذیرش خواسته‌های آن‌ها نداشت.

توانایی‌ها

ایل-هوان به عنوان یک حامل حاکم، یکی از قوی‌ترین شکارچیان جهان بوده است.

  • قدرت عظیم: ایل-هوان دارای قدرت بدنی بی‌نظیری بود. او به اندازه کافی قوی بود که بدون هیچ زحمتی بر هوانگ دونگسو در نبردی غلبه کرد و او را با جراحات شدیدی همراه کرد.
  • سرعت فوق العاده: ایل-هوان در نبرد فوق العاده سریع است. او به اندازه کافی چابک بود تا همزمان با حملات فرمانروای فراست و راکان مقابله کند و بدون مشکلی با رگبار یخ‌های فرمانروای فراست مقابله کند.
  • مخفی کاری: ایل-هوان قادر است در محیط اطراف خود استتار کند و حضور خود را کاملا پنهان کند و اساسا از نظر فیزیکی و جادویی نامرئی شود.
  • اقتدار حاکم: ایل-هوان قادر جابجایی اجسام از دور است.
  • تجلی بدن معنوی
صفحات دیگر