ویکی سولو لولینگ

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سونگ جین‌وو

اشتراک‌گذاری

سونگ جین‌وو

Sung Jinwoo

سونگ جین‌وو - سولو لولینگ

هانگول

성진우

لقب

ضعیف‌ترین شکارچی کل بشریت
دهمین شکارچی رتبه اس کره‌ای
پادشاه سایه
شکارچی آسیایی درجه دوم (رمان)

جنسیت

مذکر

نژاد

انسان

بستگان

پارک کیونگ-هی (مادر)
سونگ جینا (خواهر)
چا هه-این (همسر)

پیشه

شکارچی
استاد صنفی
بازرس (بازگشت پس از زمان)

رتبه

رتبه S

کلاس

جادوگر

انجمن

انجمن آجین

اولین نمایش

چپتر ۱ (رمان)

سونگ جین‌وو (Sung Jinwoo) قهرمان اصلی مجموعه سولو لولینگ است. او در اصل یک شکارچی بسیار ضعیف رتبه E بود، اما شانس انتخاب شدن به عنوان بازیکن سیستم را پیدا کرد که به او توانایی منحصر به فردی در رشد قدرت بدون محدودیت را داد. در نتیجه، جین‌وو با استفاده از فرصت‌هایی که سیستم به او ارائه کرد، سرانجام به عنوان بزرگترین شکارچی بشریت و دومین پادشاه سایه به قدرت رسید.

شخصیت

جینوو فردی فروتن و خیرخواه است که عمیقاً به خانواده خود اهمیت می‌دهد و عطش شدیدی برای قدرت دارد. در نتیجه، او هم به خواهر و هم به مادرش بسیار نزدیک است و به ندرت فرصتی را برای قوی‌تر شدن از دست می‌دهد.

لازم به ذکر است که جینوو با وجود اینکه قوی‌ترین شکارچی جهان است، اما چندان مغرور نیست و مودبانه و راحت برخورد می‌کند. او همچنین عمدتا نسبت به خواسته‌های مادی بی‌تفاوت است و بسیار فداکار است، همانطور که بدون فکر کردن به جزیره ججو تله‌پورت کرد تا دیگر شکارچیان کره‌ای رتبه S را از مرگ حتمی نجات دهد. با این حال، او در نبرد بی‌رحم است و دشمنانش را بی‌رویه سلاخی می‌کند. او حتی تا حدودی آن‌ها را تحقیر می‌کند، همانطور که به پادشاه مورچه طعنه زد و او را «حشره‌ای صرف» خواند و آرشیتکت را به‌خاطر نقص‌هایی که در طراحی‌اش از سیستم داشت به تمسخر گرفت.

در مقابل او زمانی که یک شکارچی ضعیف بود، به دلیل بی‌کفایتی و وضعیت آشفته خانوادگی‌اش، بسیار ترسو و متزلزل بود. اگرچه او عمیقا به خانواده‌اش اهمیت می‌داد و سال‌ها زندگی‌اش را به خاطر آن‌ها به خطر انداخت، اما پنهانی از شرایطش شرمنده بود.

تاریخچه

جینوو ۲۰ تا ۲۵ سال قبل از وقایع خط اصلی داستان به عنوان پسر سونگ ایل-هوان و پارک کیونگ-هی به دنیا آمد. او یک خواهر کوچک به نام جینا داشت. ده سال قبل از اولین حادثه دو سیاهچال، پدرش به طور مرموزی در یک سیاهچال در طی یک حمله ناپدید شد و مرده فرض شد. شش سال بعد، مادرش دچار چرت ابدی شد و در نهایت به کما رفت و پسرش به او قول داد که در غیابش از جینه مراقبت کند.

جینوو با از دست دادن والدینش مجبور شد نان‌آور خانواده باشد و به یک شکارچی تبدیل شود. به دلیل ضعف غیرعادی‌اش او به سرعت در جامعه شکارچیان کره‌ای مورد تمسخر قرار گرفت و لقب تحقیرآمیز «ضعیف‌ترین شکارچی کل بشریت» را دریافت کرد. با وجود این شرایط او توانست از نظر مالی خودش و خواهرش را تأمین کند.

توانایی‌ها

جین‌وو به عنوان حامل فرمانروای سایه، قوی‌ترین شکارچی جهان و یکی از قدرتمندترین افراد موجود است.

  • قدرت فوق العاده: جین‌وو به عنوان دومین فرمانروای سایه، قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد. حتی قبل از به دست آوردن این قدرت، او به اندازه‌ای قوی بود که مجسمه‌ای را سوراخ کند و توماس آندره، یکی از پنج شکارچی سطح ملی را تا مرز مرگ پیش ببرد.
  • دوام بی‌نظیر: او در برابر آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم است. هنگامی که پادشاه مورچه به صورت او مشت زد، او عملا هیچ آسیبی ندید و تنها دچار یک بریدگی کوچکی روی لبش شد.
  • سرعت فوق العاده: جین‌وو فوق العاده سریع است و می‌تواند با سرعت بسیار بالایی حرکت کند که اکثر حریفان قادر به ردیابی حرکات او نیستند.
  • عامل ترمیم کننده: جین‌وو می‌تواند جراحات خود را با سرعتی بسیار بیشتر از انسان‌های معمولی التیام بخشد.
  • توسعه پرشتاب: شگفت‌انگیزترین توانایی جین‌وو نرخ رشد بالای او است، قدرتی که شبیه هیچ قدرت دیگری در جهان نیست. او با هر نبرد قوی‌تر می‌شود. در نتیجه فقط طی چند ماه تمرین به قوی ترین شکارچی آسیا تبدیل شد.
  • ایجاد زره: او با متمرکز کردن قدرت‌هایش در اطراف خود می‌تواند زره‌های جت سیاه را روی بدن خود ایجاد کند.
  • مخفی‌کاری: جین‌وو می‌تواند در محیط اطراف خود استتار کند و تمام حضور را پنهان کند و اساسا از نظر فیزیکی و جادویی نامرئی شود.
  • خونخواهی: او می‌تواند یک هدف را به شکل جادویی بترساند تا تسلیم شود.
  • کوییک‌سیلور: جین‌وو قادر است با یک تقویت کوتاه سرعت خود را ۳۰ درصد افزایش دهد.
  • مثله کردن: او با خنجرهایش می‌تواند یک هدف را پاره پاره کند.
  • خنجر راش: جین‌وو با استفاده از خنجرهایش می‌تواند از همه جهت هدف را به رگبار ببندد.
  • قدرت حاکم: او قادر به حرکت و کنترل اشیاء از طریق تله‌کینزی است.
  • ترس اژدها: جین‌وو می‌تواند نوعی خروش مانا را از روح خود آزاد کند که هرکس ضعیف‌تر از او را به حالت ناامیدی و وحشت شدید می‌برد.
  • استخراج سایه: جین‌وو قادر است سایه‌هایی را از اجساد دشمنان خود بیرون بکشد و به ارتش خود اضافه کند.
  • حفظ سایه: او قادر است سایه‌های خود را در محفظه‌ای حفظ کند و بر آن‌ها نظارت داشته باشد.
  • تبادل سایه: جین‌وو می‌تواند از سایه‌ها به عنوان یک پورتال برای پیمودن مسافت‌های وسیع استفاده کند.
  • دامنه فرمانروا: جین‌وو می‌تواند قدرت تمام سایه‌های فعال خود را تا ۵۰٪ در نبرد کاهش دهد.
صفحات دیگر