بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سیستم رتبه‌بندی

اشتراک‌گذاری

سیستم رتبه‌بندی با رتبه‌های کلاس (Class Ranks) به یک سیستم رتبه‌بندی بین‌المللی S-E اشاره دارد که افراد دارای توانایی‌های جادویی را بر اساس خروجی مانا از بدن‌شان تقسیم‌بندی می‌کند. این رتبه‌بندی در درجه اول نشان‌دهنده میزان شکارچیان است و حدود ۸-۹ سال است که وجود دارد.

 شرح

 رتبه‌ها به هفت سطح تقسیم شده‌اند که هر یک با یک حرف خاص در الفبا شناخته می‌شود. E ضعیف‌ترین و S قوی‌ترین است. از این سیسنم می‌توان برای طبقه‌بندی شکارچیان و همچنین سیاهچال‌ها و جانوران جادویی استفاده کرد.

 همانطور که چندین بار در طول داستان ذکر شده است، رتبه یک شکارچی اساسا همه چیز را در مورد آن‌ها تعیین می‌کند، از جمله درآمد و شهرت آن‌ها. یک فرد با رتبه پایین حتی پس از سال‌ها آموزش هم نمی‌تواند بر یک رتبه بالاتر چیره شود، چرا که شکاف قدرت بین رتبه‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. رتبه‌های B به راحتی بر رتبه‌های C غلبه می‌کنند و رتبه‌های S در مقایسه با رتبه‌های A قدرتمندتر هستند.

طبیعتا هر چه رتبه یک شکارچی بالاتر باشد، ارزش آنها بیشتر است. از این رو شکارچیان رتبه E یکبار مصرف در نظر گرفته می‌شوند و دستمزد بسیار کمی دریافت می‌کنند، در حالی که رتبه‌های S ارزش بالایی دارند و معمولاً پول بیشتری دریافت می‌کنند.

به طور معمول، رتبه یک شکارچی از لحظه بیداری تعیین می‌شود و تنها راه برای افزایش رتبه یک بیداری دوم است، که گفته می شود بسیار نادر است. تنها استثنا شناخته شده در این زمینه سونگ جین‌وو است که موقعیت منحصر به فرد او به عنوان بازیکن سیستم به او اجازه داد تا به طور مداوم از طریق تمرینات قدرت خود را افزایش دهد.

 اگرچه سیستم رتبه‌بندی معمولاً بسیار دقیق است و به‌عنوان استانداردی برای شکارچی‌ها در سراسر جهان هم عمل می‌کند، اما به دلیل وجود رتبه‌دارهای کاذب (Fase Rankers) که می‌توانند آگاهانه خروجی مانای خود را کنترل کنند، همیشه اینطور نیست. رتبه‌دارهای کاذب معمولا انگیزه‌های شومی برای پنهان کردن قدرت واقعی خود دارند و گفته می‌شود بسیاری از آنها افرادی روان‌پریش و بی‌احساس هستند که شکارچی‌های دیگر را برای سرگرمی می‌کشند. با این حال، گفته می شود که آنها بسیار نادر هستند.

صفحات دیگر