ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تاکت آلساهولن فوبری

اشتراک‌گذاری

تاکت آلساهولن فوبری

Takt Alsaholn Faubrey

تاکت آلساهولن فوبری - ظهور قهرمان سپر

نام مستعار

قهرمان جعلی
قهرمان شلاق (قبلا)
پادشاه فوبری
قهرمان نهایی

نژاد

انسان

جنسیت

مذکر

پیشه

زندانی ملرومارک
دارنده سلاح تابع (قبلا)
پادشاه فوبری (قبلا)

کشور و سکونت

فوبری

سطح

۳۵۰ (جهان رافتالیا، قبلا)

سلاح

شلاق تابع
چنگال تابع
پرتابه تابع
تبر تابع
چکش تابع
عصای تابع
دستکش آهنی تابع
سپر افسانه‌ای

خانواده

پدر و مادری بی‌نام
نانا (خواهر کوچکتر)

اولین نمایش

جلد ۱۶، فصل ۴ (لایت ناول)

تاکت آلساهولن فوبری (Takt Alsaholn Faubrey) یکی از آنتاگونیست‌های اصلی مجموعه ظهور قهرمان سپر است.

شخصیت

همانطور که توسط نائوفومی مشاهده شد، تاکت تمام ویژگی‌های شخصیتی منفی اولیه ایتسوکی، رن و موتیاسو را بروز داد و حتی سطح آن بدتر بود.

او همانند رن و ایتسوکی به خاطر ستایش شدن نبوغش در تمام زندگی بسیار متکبر و خودمختار است. او معتقد است که خودش به معنای واقعی کلمه بالاتر از همه افراد دیگر است و امکان اشتباه کردن ندارد و از پذیرش هرگونه تقصیری در اعمال یا منطق خود امتناع می‌ورزد. این خصوصیات به همراه استکبار و سرگرمی او باعث شده تا او انتخاب‌های فوق‌العاده مخربی داشته باشد که در نهایت باعث کشتار جمعی شود. نکته قابل توجه زمانی بود که قهرمانان افسانه‌ای قدرت او ستایش نکردند و او تصمیم گرفت قدرت آن‌ها را تصاحب کند و خودش با «حفظ» دنیا قدرتش را به عنوان قهرمانی «واقعی» ثابت کند.

با این حال علی رغم اعتماد به نفس و اعتقاد بالای تاکت به خودش، او ثابت کرده است که واقعا ساده‌لوح و به شکلی باورنکردنی کودکانه رفتار می‌کند. نادانی و عدم خرد واقعی در امور جنگی او به حدی بد بود که حتی، پادشاه آلتکری که پادشاهی خردمند است او را چیزی جز یک ابله بزرگ تلقی نکند. ساده‌لوح بودن و عدم درک پیامدهای جنگ بیشتر در ریاکاری ظاهری او دیده می‌شود چرا که پس کشته شدن هزاران بی‌گناه وقتی یکی از همراهان او کشته شد او خشمگین شد و قادر به درک مرگ او بود.

پیش‌زمینه

تاکت یکی از افراد تناسخ یافته بود که از دنیای دیگری انتخاب شد تا در جهان رافتالیا دوباره تجسم یابد. او در خانواده‌ای سلطنتی متولد شد و توسط سازمان پشت موج‌ها قدرت‌های ویژه‌ای دریافت کرد. او حتی در دوران کودکی نیز کارهای برجسته‌ای را انجام داده است؛ او در سه سالگی قادر به فرا گرفتن هنر جادوگری شد؛ در پنج سالگی فرآیند ساخت کاغذ را تغییر داد که باعث احیای صنعت کتاب شد؛ در سن هفت سالگی در جادوهای مکانیکی و کیمیاگری خبره شد.

سرانجام تاکت وارد بهترین آکادمی فوبری شد و در همان مقطع رابطه‌ای عاشقانه را با مالتی شروع کرد، و به عنوان بهترین فرد کلاس خود فارغ التحصیل شد. او سپس به یک ماجراجو تبدیل شد و به سرعت نام خود را به عنوان مبارزی موفق مطرح کرد. در مقطعی او در مسابقات رزمی شیلدفریدن پیروز شد. تاکلت درست قبل از برخورد موج، به عنوان قهرمان شلاق «انتخاب شد».

او از زمانی که تبدیل به یک ماجراجو شد، پژوهشی را پیرامون حمل و نقل شروع کرد. تاکت با کمک یک طرح هواپیما که توسط قهرمانان گذشته به جا مانده بود، موفق به کشف روشی برای پرواز شد که بدون استفاده از اژدها، گریفین یا هر نوع جادویی قابل انجام بود.

بعد از کشته شدن ققنوس، بلافاصله جانور کیرین آزاد شد و جناح تاکت خیلی زود قادر به شکست دادن این جانور شد.

صفحات دیگر