ویکی رزیدنت ایول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ویروس اوروبروس (Uroboros virus)

اشتراک‌گذاری
ویروس اوروبروس (Uroboros virus) رزیدنت ایول

ویال اوروبروس

ویروس اوروبروس (Uroboros virus) یک ویروس مبتنی بر RNA است که از ویروس پروژنیتور گرفته شده است.

این ویروس توسط آلبرت وسکر مهندسی شد، کسی که منابع مالی بسیاری از مدیر عامل بخش آفریقای شرکت ترایسل یعنی اکسلا جیونه دریافت کرد. این ویروس سه مرحله توسعه را پشت سر گذاشته است که دو مرحله‌ی آن توسط آلبرت وسکر و یک مرحله آن توسط الکس وسکر انجام گرفته است.

تاریخچه

با فروپاشی آمبرلا در سال ۲۰۰۳، عناصر شرکت ترایسل با اهداف مشخص خود به بازار سیاه سلاح‌های بیولوژیکی وارد شدند. آلبرت وسکر، محقق سابق آمبرلا با اكسلا جیونه و ترایسل توافقی انجام داد و در قبال دریافت منابع مالی برای پروژه‌ی خود به پژوهش‌هایی این شرکت کمک کرد.

در سال ۲۰۰۶، یک نمونه اولیه از اوروبروس ایجاد شد. مدتی کوتاهی بعد یک مشکل در ویروس کشف شد و آن هم قدرتمند بودن بیش از حد آن بود که منجر به مرگ فرد آلوده می‌شد. با این حال در بدن یک موضوع آزمایشی که جیل ولنتاین بود راه حالی پیدا شد و بدن جیل دارای پادتن‌هایی برای ویروس تی بود. به همین ترتیب، جیل ولنتاین زنده نگه داشته شد.

اوروبروس اصلاح شده با حمایت ترایسل طی چند سال آینده توسعه پیدا کرد. این ویروس تا ماه می ۲۰۰۸ تقریبا نهایی شد و طبق نقشه وسکر نمونه‌ها روی موشک‌هایی مستقر شدند تا با پراکندگی ویروس در جو زمین سیاره را آلوده کنند. با این حال این برنامه با تلاش‌های دو مامور BSAA یعنی کریس ردفیلد و شوا آلومار متوقف شد و آلبرت وسکر نیز کشته شد.

صفحات دیگر