ویکی رزیدنت ایول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ناتالیا کوردا (Natalia Korda)

اشتراک‌گذاری

ناتالیا کوردا

Natalia Korda

ناتالیا کوردا (Natalia Korda) رزیدنت ایول

تاریخ تولد

حوالی سال ۲۰۰۱

ملیت

مجارستانی

جنسیت

مونث

اولین نمایش

Resident Evil: Revelations 2

ناتالیا کوردا (Natalia Korda) یک بچه‌ی یتیم است که بعد از ربوده شدن توسط زنی تحت عنوان Overseer، روی یک جزیره‌ی نامعلوم با بری برتون روبرو شد.

بیوگرافی ناتالیا کوردا

اوایل زندگی و حادثه تراگریجیا

ناتالیا در کودکی با والدین خود در تراگریجیا زندگی می کرد. هنگامی که ۳ ساله بود پدر و مادر او طی حمله تروریستی Il Veltro به تراگریجیا کشته شدند. ناتالیا در این مقطع توسط نیل فیشر، رئیس TerraSave نجات یافت و قبل از تخریب شدن شهر او را از آنجا خارج کرد. فیشر یک خرس عروسکی به نام Lottie را به ناتالیا داد. از آن به پس، او تحت مراقبت TerraSave پرورش یافت. وقایع رخ داده به ناتالیا یک ضربه‌ی سنگین روانی وارد کرد و او در احساس عواطف و به خصوص ترس ناتوان شد.

ربوده شدن (۲۰۱۱)

در سال ۲۰۱۱ ناتالیا به همراه تعداد دیگری اعضای TerraSave طی یک حمله غیر منتظره به مقر فرماندهی این سازمان ربوده شدند. آن‌ها به یک جزیره دور افتاده منتقل شدند و در آنجا ویروس T-Phobos به ناتالیا تزریق شد.

ناتالیا مدتی بعد توسط کلر ردفیلد و مویرا برتون پیدا شد و با آن‌ها همراه شد، اما در مقطعی او توسط فردی تحت عنوان Overseer ربوده شد. این فرد که در واقع الکس وسکر بود، ناتالیا را به عنوان گزینه‌ی مناسب آزمایش خود انتخاب کرد و یک کپی از آگاهی خودش را به مغز ناتالیا منتقل کرد و برای کامل کردن آزمایشش او را به مدت شش ماه در شرایط کما قرار داد.

شش ماه بعد ناتالیا بدون یادآوری هر چیزی بیدار شد. او پس رویارویی با یک ناتالیای دیگر که در واقع نیمی از آگاهی الکس وسکر در او بود، شروع به یافتن عروسک خود کرد. مدتی بعد او با بری برتون روبرو شد و آن‌ها با هم به جستجوی جزیره پرداختند. بری خیلی زود پی برد که ناتالیا از دشمنان نمی‌ترسد و قابلیتی رد حس کردن حضور آن‌ها دارد.

ناتالیا کوردا

سرانجام آن دو خود را به برجی رساندند که الکس وسکر در یک فرم هیولایی در آنجا حضور داشت. الکس اقدام به احضار گروهی از Revenantها کرد و آن دو مجبور به فرار از آنجا شدند. بری سعی کرد به هر قیمتی شده از ناتالیا محافظت کند.

در مقطعی دیگر الکس وسکر با جدا کردن بری از ناتالیا، با این دختربچه روبرو شد. او وقتی علائم موفقیت‌آمیز آزمایش خود را در او نیافت سعی کرد او را بکشد، با این حال او در چشمان ناتالیا چیزی دید که باعث هراسش شد و اقدام به فرار کرد.

ناتالیا و بری با ورود به عمق معدن‌ها خود را به مخفیگاه الکس نزدیک کردند و ناتالیا در این مسیر عروسکش را میخ شده به دیوار دید که باعث شوکه شدن او شد. در نهایت آن‌ها با الکس جهش‌یافته مواجه شدند. الکس با دریافت ضرباتی خود را به مردن زد و با غافل‌گیری بری اقدام به پس گرفتن ناتالیا کرد.

الکس پیش از این که بتواند کاری با ناتالیا یا بری انجام دهد با اقدام موثر مویرا روبرو شد و ناتالیا و بری نجات یافتند. الکس وسکر آن سه را تا لبه‌ی صخره‌ای دنبال کرد اما کلر ردفیلد با تفنگ اسنایپر خود در محل حاضر شد و با الکس مبارزه کرد. بری در همین حین ناتالیا و مویرا را سوار بر هلیکوپتری کرد. الکس نیز با شلیک یک RPG تخریب شد.

زندگی آینده (۲۰۱۳)

در سال ۲۰۱۳، ناتالیا در حالی دیده شد که توسط بری و کیتی برتون به فرزندخواندگی پذیرفته شده بود و در کنار خواهران جدیدش زندگی می‌کرد. او در حال مطالعه یک کتاب با محتوای بیو-تروریسم دیده شد و با اشاره به خطی از کتاب لبخندی شرورانه زد که نشان می‌داد آگاهی کپی شده الکس در بدن ناتالیا زندگی می‌کند.

سرنوشت نامتعارف

الکس وسکر در بدن ناتالیا متولد می‌شود.

در اپیزود سوم Resident Evil: Revelations 2 و در هنگام رویارویی با نیل فیشر، اگر مویرا نتواند بر ترس خود در استفاده از اسلحه غلبه کند، یک پایان بندی جایگزین و غیر اصلی در قسمت چهارم رخ خواهد. ناتالیا توسط الکس گرفته خواهد شد و مویرا برای نجات نخواهد آمد. آگاهی کپی شده الکس، ناتالیا را تصرف خواهد کرد و الکس اصلی با استفاده از قدرت تقویت‌یافته و ناگهانی او از بین می‌رود.

صفحات دیگر