ویکی Red Dead

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آنتونی فورمن

اشتراک‌گذاری

آنتونی فورمن

Anthony Foreman

آنتونی فورمن Red Dead

بازی

Red Dead Redemption 2
Red Dead Online

ملیت

آمریکایی

جنسیت

مذکر

وابسته به

برادران فورمن
شخصیت اصلی Red Dead Online

خانواده

ملکوم فورمن (پسرعمو)

پیشه

رهبر باند

صداپیشه

دیوید اس‌تی. لوئیس

آنتونی فورمن (Anthony Foreman) شخصیت و آنتاگونیست جزئی در داستان Red Dead Redemption 2 و همین طور شخصیتی جزئی در Red Dead Online است.

تاریخچه

آنتونی رهبر باند برادران فورمن بود. او خواستار گرفتن انتقام از تیلی جکسون بود، چرا که او پسرعمویش را در گذشته کشته بود و باند را ترک کرده بود. آن‌ها در مقطعی موفق به ربودن تیلی شدند و او را در مکانی به نام خانه رادلی نگهداری کردند. زمانی که آرتور و سوزان گریمشاو برای نجات تیلی به آنجا حمله کردند، آنتونی و عضوهای دیگر باند اقدام به فرار کردند. آرتور و سوزان باند را تعقیب کردند و بعد از این که آن‌ها شکست خوردند آنتونی در اختیار آرتور و همراهانش قرار گرفت. آرتور او را دست و پا بسته به خانه رادلی بازگرداند تا رو در روی تیلی قرار بگیرد. سپس آرتور طناب‌ها را برید و چاقویی را زیر گلوی آنتونی گذاشت. تیلی با او بحث کرد و پسرعموی او را مستحق مردن دانست و به او گفت که دست از سرش بردارد. آنتونی قول داد که دیگر کاری با تیلی نداشته باشد و تیلی نیز محل را ترک کرد. آرتور در مورد کشتن یا بخشش آنتونی تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

اگر آرتور او را ببخشد، چند سال بعد دپارتمان پلیس سنت دنیس جایزه‌ای را برای زنده دستگیر کردن او خواهد گذاشت. جان مارستون سرانجام با دستگیر کردن او صاحب جایزه خواهد شد و آنتونی پیش میله‌های زندان خواهد رفت.

صفحات دیگر