ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

شپرد جو پیتر

اشتراک‌گذاری

شپرد جو پیتر

Shepherd Ju Peter

شپرد جو پیتر - وان پیس

نام ژاپنی

シェパード・十ジュウ・ピーター聖

رماجی

شپادو جو پیتا سی

وابسته به

پنج ارشد
اشراف جهانی

پیشه

رئیس مشترک دولت جهانی (عمومی)
خدای جنگجوی کشاورزی

سکونت

مری ژوا

اولین نمایش

چپتر ۲۳۳
قسمت ۱۵۱

صداپیشه

یاسونوری ماسوتانی

شپرد جو پیتر (Shepherd Ju Peter) یکی از پنج ارشد است، گروهی که به طور علنی ریاست دولت جهانی را بر عهده دارند. او با عنوان خدای جنگجوی کشاورزی شناخته می‌شود.

او به دلیل اعمال و نقشی که دارد، آنتاگونیست اصلی آرگ اگ‌هد است و در کنار سایر ارشدها، یکی از آنتاگونیست‌های اصلی حماسه نهایی و کل مجموعه وان پیس است.

توانایی‌ها و قدرت‌ها

جو پیتر به عنوان عضوی از پنج ارشد، یکی از معدود افرادی است که «بالاترین اقتدار حکومت جهانی» را دارد که حتی بالاتر از اشراف جهانی است. او بر هر نیرویی از دولت جهانی، از جمله پلیس، مارین‌ها، و سایفر پل کنترل دارد و حتی دریاسالار ناوگان مارین‌ها قادر نیست او و سایر ارشدان را به چالش بکشد. در نتیجه او صلاحیت اعلام باستر کال را دارد و به همراه همتایان خود می‌تواند از قدرت بالای خود در دستکاری رسانه‌ها و پنهان کردن حقایق از عموم استفاده کند، از جمله پاک کردن تمام بخش‌های تاریخ، به‌ویژه قرن تهی. تنها فرد شناخته شده‌ای که به نظر می‌رسد از اشراف جهانی بالاتر است، ایمو است.

قدرت‌های منحصر به فرد

جو پیتر به عنوان یکی از پنج ارشد، برخی از توانایی‌های خود را نشان داده است:

  • به نظر می‌رسد که جو پیتر حداقل با سایر ارشدان نوعی تله‌پاتی دارد. ارشدان قادر بودند با ساترن در اگ‌هد از راه دور ارتباط برقرار کنند، در حالی که آن‌ها در مری ژوا بودند.
  • جو پیتر قادر است از طریق احضار یک «دایره جادویی» و استفاده از آن به عنوان درگاهی برای رسیدن به اگ‌هد استفاده کند. هنوز مشخص نیست که او خودش قادر به احضار این درگاه‌ها است یا اینکه تنها ساترن دارای چنین توانایی است.

میوه شیطانی

شپرد جو پیتر
دگرگونی جو پیتر

جو پیتر دارای قدرت یک میوه شیطانی اسطوره‌ای زوئن به نام سندورم است، که به او اجازه می‌دهد به دلخواه خود به یک سندورم غول‌پیکر و یک ترکیب انسان-سندورم تبدیل شود. به نظر می‌رسد که او این توانایی را «بیدار» کرده است، چرا که یک روبان از دوده‌ی تیره و شعله‌ور در اطراف شانه‌ها و نیم تنه او دیده شده است. در این فرم، او می‌تواند در برابر انفجار نقطه‌ای آتش سابو بدون مشکل مقاومت کند.

او قادر است در این فرم زمین را به راحتی حفر کند. جو پیتر با استفاده از اندازه عظیم فرم کامل جانوری خود حریفانش را به طور کامل ببلعد.

هاکی

جو پیتر عنوان یکی از اعضای پنج ارشد، یک کاربر بسیار ماهر هاکی است. ورود او به اگ‌هد با انفجار عظیم هاکی همراه بود که ظاهری به مانند رعد و برق سیاه داشت. رورونوآ زورو و راب لوچی قادر به حس کردن هاکی او و دیگر ارشدان شدند.

صفحات دیگر