ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ارون بلک

اشتراک‌گذاری

ارون بلک

Erron Black

ارون بلک - مورتال کمبت

جنسیت

مذکر

خاستگاه

گونه

انسان

سلاح‌ها

هفت‌تیر (همه نمایش‌ها)
نارنجک شنی (MKX)
تیغه‌ی تارکاتان (MKX)
دینامیت (MK11)
اسید سورین (MK11)
تله جانور (MK11)
تفنگ اهرمی (MK11)

بازی‌ها

Mortal Kombat X
Mortal Kombat Mobile
Mortal Kombat 11
Mortal Kombat: Onslaught

بازیگر

تروی بیکر
جاستین توبیاس جنکینز (MK11) (مدل)

ارون بلک (Erron Black) شخصیتی در مجموعه مورتال کمبت است. او متولد ارث‌رلم و یک مزدور در اوت‌ورلد است که قبلا عضوی از اژدهای سیاه بوده است. ارون بلک نزدیک به سلطنت اوت‌ورلد است و به هر کسی که حاکم اوت‌ورلد باشد خدمت می‌کند.

ارون بلک اولین بار در مجموعه کمیک مورتال کمبت ایکس معرفی شد. اولین حضور او به عنوان یک شخصیت قابل بازی در بازی مورتال کمبت ایکس بود.

او در مورتال کمبت ۱۱ به عنوان یک شخصیت قابل بازی بازگشت. او هم به عنوان یک آنتاگونیست جزئی و هم به عنوان یک شخصیت فرعی در حالت داستانی این بازی ایفای نقش می‌کند.

درباره ارون بلک

ارون بلک که مدت‌ها پیش در ویکت، تگزاس واقع در ارث‌رلم به دنیا آمد. او یک تفنگدار و مزدور است که به عنوان بخشی از گارد کان خدمت می‌کند، و نزدیک به تاج و تخت اوت‌ورلد است و از هر کسی که فرمانروای این قلمرو باشد محافظت و به او خدمت می‌کند. او ده‌ها سال بزرگ‌تر از آنچه نشان می‌دهد است و در قرن نوزدهم تگزاس به دنیا آمده و بزرگ شده است. به همین دلیل، بسیاری از آداب و رسوم غرب قدیمی را دارد و مکررا از اصطلاحات قدیمی غربی استفاده می‌کند و همچنین دانش گسترده‌ای از ارث‌رلم و اوت‌ورلد دارد. ارون نسبت به سرنوشت ارث‌رلم بی تفاوت است. او به اوت‌ورلد وفادار است و برای هر کسی که بیشترین دستمزد را به او بدهد، صرف نظر از قلمرواش یا اینکه چه کسی باشد، کار خواهد کرد.

بین دو بازی مورتال کامبت ایکس و مورتال کامبت ۱۱، تاریخچه ارون بلک گسترش یافته است. حدود ۱۵۰ سال پیش ارون بلک توسط شنگ سونگ استخدام شد تا یک جنگجوی اهل ارث‌رلم را بکشد. شنگ سونگ در قبال انجام این ماموریت رشد سن بلک را آهسته‌تر کرد. به این ترتیب ارون بلک سال‌های زیادی را به عنوان آدم‌کش برای استخدام‌کنندگان مختلف فعالیت کرد. کوتال کان یکی از استخدام‌کنندگان اخیر او بود، کسی که گروهی از جنگجویان اهل ارث‌رلم برایش مشکل‌ساز شدند و ارون بلک وظیفه‌ی نابودی آن‌ها را بر عهده گرفت.

بارزترین ویژگی ارون در مبارزات، تمایل او به سلاح گرم، به کار گرفتن یک جفت هفت‌تیر با مهارتی تقریبا فوق بشری از لحاظ سرعت و دقت است. او همچنین مکررا از تفنگ و دینامیت و همچنین بسیاری از سلاح‌های غیرمتعارف دیگر استفاده می‌کند و از استخوان و هر چیزی دیگری که بتواند، اسلحه می‌سازد.

بیوگرافی اروک بلک

مورتال کمبت ایکس: «منشا دقیق ارون بلک مشخص نیست. او روی زمین متولد شده است اما به نوعی خود را در اوت‌ورلد یافته است. او سال‌ها در سرزمین‌های وسیع این قلمرو سرگردان بود و مهارت‌های اسلحه‌سازی شگفت‌انگیز خود را به جنگ‌سالاران محلی می‌فروخت. اکنون او در استخدام امپراتور کوتال کان است. بلک هیچ تمایلی برای بازگشت به ارث‌رلم یا کمک به آن‌ها نشان نداده است.»

مورتال کمبت ۱۱: «بهترین تیرانداز تگزاس خاستگاه خود را ترک کرد تا به دنبال ماجراجویی و هیجان در اوت‌ورلد باشد و با کینو و اژدهای سیاه همراه شود. اوت‌ورلد یک زمین بازی برای رویاهای خشونت‌آمیز ارون بود. او تصمیم گرفت به عنوان مرگبارترین بیگانه در اوت‌ورلد، خانه‌ی خود را در آنجا بسازد.»

صفحات دیگر