ویکی Middle-earth

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دست سیاه سائورون (Black Hand of Sauron)

اشتراک‌گذاری

دست سیاه سائورون

Black Hand of Sauron

دست سیاه سائورون (Black Hand of Sauron) Middle-earth

نژاد

نامشخص

وضعیت

درگذشته

فرقه

کاپیتان های سیاه

مقام

رهبر کاپیتان های سیاه

حضور در

  • Middle-earth: Shadow of Mordor

صداپیشه

 Nolan North

 

دست سیاه سائورون (Black Hand of Sauron) شخصیت منفی اصلی و ضد قهرمان Middle-earth: Shadow of Mordor است. او خانواده‌ی تالیون یعنی همسر و پسر او را کشت که باعث شد تالیون به دنبال کشتن و گرفتن انتقام از او باشد. دست سیاه نمایان‌گیر ماهیت فریبنده سائورون است.

بعد از این که تشکیلات ارتش دشمن در قالب رتبه بندی اورک‌ها انجام گرفت، تالیون و کلبریمبور با نگهبانان و ارک‌های شخصی دست سیاه که تحت عنوان Talons of the Black Hand شناخته می‌شدند جنگیدند و آن‌ها را کشتند. دست سیاه در دروازه سیاه خاطراتی از گذشته را به کلبریمبور نشان داد تا او را مجبور کند به وسیله ارتباط با تاریکی او را از بدن تالیون جدا کند. در همین زمان ناگهان سائورون ظاهر شد و به تالیون که تضعیف شده بود حمله کرد. به هر ترتیب تالیون دوباره توانست با چند واکنش سریع به کلبریمبور متصل شود و در این میان دست سیاه برای همیشه نابود شد.

پیش زمینه Black Hand

دست سیاه سائورون یکی از قدرتمندترین و خوفناک‌ترین کاپیتان‌های سیاه است. حضور او در میدان نبرد میزان کشتار را گسترش می‌دهد. در مورد او اطلاع زیادی وجود ندارد. برخی می‌گویند دست سیاه پادشاهی از شرق بوده که سر دو جادوگر آبی را به عنوان هدیه برای سائورون آورده است. برخی دیگر می‌گویند او بعد از سقوط نومنور (Númenor) از طریق دریاها با سائورون بازگشته است. حتی بعضی او را خود لرد تاریکی می‌دانند.

داستان‌های زیادی از در مورد ریشه او گفته شده است اما هیچ کدام نمی‌تواند حقیقت باشد. چیزی که در مورد او مشخص است این که او استاد حلیه و فریب است و یک وفادار جدی به فرمانروایش، لرد تاریکی است.

دانستنی ها

  • در Shadow of Mordor یک لباس از دست سیاه وجود دارد که تالیون می‌تواند آن را به تن کند.
  • دو جادوگر آبی که گفته می‌شود توسط دست سیاه کشته شده‌اند طی رویدادی در شرق جان خود را از دست دادند.
  • تئوری های متفاوتی بعد از پایان Shadow of Mordor در مورد هویت دست سیاه ارائه شده است. بعضی معتقدند که دست سیاه شکل دیگری از سائورون است. برخی دیگر می‌گویند دست سیاه توسط روح سائورون جذب شده است یا حداقل در پایان بازی این گونه بوده است.
  • دست سیاه تنهای کاپیتان سیاهی است که نومنوری بودنش تائيد نشده و این موضوع به شایعه سائورون بودن دست سیاه را قوت بخشیده است.

صفحات دیگر