ویکی Middle-earth

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گوبلین ها (Goblins)

اشتراک‌گذاری

گوبلین ها (Goblins) در حقیقت زیرگونه‌ای از اورک‌ها هستند. آن‌ها ممکن است چاق یا لاغر و کوتاه یا بلند قد باشند و معمولا پوستی به رنگ زرد روشن یا خاکستری مایل به سبز دارند. آن‌ها در کوهستان‌های مه آلود می‌زیستند و برای رام کردن وارگ‌ها شناخته می‌شوند.

از گولبین ها عموما به مانند اورک‌ها استفاده شده است با این تفاوت که آن‌ها در ساخت سلاح‌های جنگی نیز خوب هستند. به خاطر هوش‌شان در زمینه‌ی ویران‌گری به بهترین صورت در ارتش سائورون به خدمت گرفته شدند. سائورون، ارباب تاریکی از آن‌ها به عنوان سرباز، نگهبان، تیرانداز و رام کننده جانوران استفاده کرد.

گوبلین ها در موردور با رنگ سفید، رزد یا نارنجی کمرنگ دیده می‌شوند و اندازه‌شان از اوروک‌های کوچک جنگجو تا اوروک‌های بزرگ وحشی متغیر است. آن‌ها از تبر، شمشیر، نیزه و خنجر استفاده می‌کنند.

Goblin ها در بازی Middle-earth: Shadow of War به عنوان سواره جانوران، سرباز و تیرانداز حضور دارند و با گونه‌ای از ترول یعنی اولوگ-های (Olog-Hai) کار می‌کنند.

دانستنی ها

  • گوبلین ها ابتدا قرار بود در اولین نسخه بازی یعنی «سایه موردور» (Shadow of Mordor) همراه با ترول‌ها حضور داشته باشند اما به دلایل نامعلومی این دو حضورشان منتفی شد و در نسخه دوم هر دو حاضر هستند.
  • آن‌ها در «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» به عنوان گولبین‌های High Pass و همین طور در «جنگ پنج سپاه» و «تباهی اسماگ» به رهبری آزوگ حضور داشتند.
صفحات دیگر