ویکی Marvel's Spider Man

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لباس پیشرفته ۲.۰

اشتراک‌گذاری

لباس پیشرفته ۲.۰

Advanced Suit 2.0

لباس پیشرفته ۲.۰ - Marvel's Spider Man

استایل

بله

نمایش اصلی

مرد عنکبوتی مارول ۲ (کمیک)

لباس پیشرفته ۲.۰ (Advanced Suit 2.0) لباس اصلی مرد عنکبوتی در Marvel's Spider-Man 2 است. این لباس به عنوان یک ارتقا برای لباس پیشرفته از بازی اول عمل می‌کند و توسط اینسومنیاک گیمز طراحی شده است. پیتر پارکر این لباس را در بین رویدادهای مایلز مورالز و مرد عنکبوتی مارول ۲ ساخته است.

خصوصیات

ظاهر و قابلیت‌ها

این لباس شباهت‌های زیادی با لباس پیشرفته اولیه دارد، اما با چند تفاوت همراه است؛ لبه‌های لنزهای لباس محو شده‌اند، رنگ قرمز در لباس مشخص‌تر است، رنگ آبی (مخصوصا در اطراف پاها) بیشتر شده است و رده‌های سفید در بخش دست‌ها دیده می‌شود. این لباس جدید دارای یک لوگوی عنکبوتی از فیبر کربنی است که با قسمت‌های قرمز رنگ لباس مطابقت دارد.

این لباس همانند نسخه اصلی دارای یک سیستم ارتباطی داخلی است که از این سیستم می‌توان برای تماس و گوش دادن به پادکست‌ها استفاده کرد. لباس همچنان دارای یک نمایشگر در بخش لنزها است و دارای فناوری جدیدی است که اجازه می‌دهد تا نقاطی را از طریق سیگنال‌های هولوگرافی برجسته کرد. این لباس همچنین قادر به تجزیه و تحلیل محیط اطراف است و با داده‌های کافی می‌تواند صحنه جرم را بازسازی کند. از سیستم‌های آنالیز آن نیز می‌توان برای بررسی مواد شیمیایی استفاده کرد.

لباس پیشرفته ۲.۰ اکنون دارای بال‌های تاری است که می‌توان از این بال‌ها برای شناور شدن در تونل‌های باد و پیمایش سریع استفاده کرد. این لباس همچنین دارای چهار پای عنکبوت مکانیکی برای استقرار در طول مبارزه است.

استایل‌ها

  • رنگ ۱: طرح رنگ پیش فرض.
  • رنگ ۲: قرمزها اشباع‌تر هستند در حالی که آبی‌ها با مشکی جایگزین شده‌اند.
  • رنگ ۳: رنگ‌های آبی و قرمز معکوس هستند و شبیه.
  • رنگ ۴: رنگ‌های قرمز با رنگ زرد و رنگ‌های آبی با سفید جایگزین شده است.
لباس پیشرفته ۲.۰
صفحات دیگر