ویکی Marvel's Spider Man

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لباس آنتی-ونوم

اشتراک‌گذاری

لباس آنتی-ونوم

Anti-Venom Suit

لباس آنتی-ونوم - Marvel's Spider Man

استایل

خیر

نمایش اصلی

جلد ۱ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (۲۰۰۸)

لباس آنتی-ونوم (Anti-Venom Suit) یکی از لباس‌های برجسته استفاده شده توسط پیتر پارکر در Marvel's Spider-Man 2 است. این یکی از معدود لباس‌های رایگان در بازی است که از طریق پیشرفت ماموریت به دست می‌آید. این لباس به طور دائم جایگزین قدرت‌های سمبیوتی ونوم متعلق به پیتر می‌شود که شامل توانایی سیمبیوت سرج (Symbiote Surge) نیز می‌شود.

خصوصیات

ظاهر و قابلیت‌ها

سیمبیوت آنتی-ونوم با توجه به قابلیت تغییر شکلی دارد، در مورد هر میزبان می‌تواند ظاهر متفاوتی داشته باشد. در مورد پیتر، این یک لباس سفید با نماد عنکبوت مشکی است، که در واقع یک طرحی معکوس از لباس سیاه و لباس سیمبیوت است. همچنین تا حدی شبیه به لباس‌های سری پیشرفته (Advanced Suit) است. در حالی که لباس آنتی-ونوم بسیاری از مزایای سیمبیوت ونوم را ارائه می‌دهد، اما ظاهرا هیچ ادراکی ندارد و خواسته‌های میزبان را تغییر نمی‌دهد.

پس از اینکه مارتین لی از قدرت خود برای نجات پیتر آلوده شدن استفاده کرد، ردپایی از سیمبیوت که توسط ونوم به جا مانده بود با انرژی منفی مارتین لی ترکیب شد و این لباس کاملا جدید ایجاد شد که دارای بسیاری از توانایی‌های مشابه با ونوم بود. خصوصیات اصلی این لباس به این شرح است:

  • تغییر شکل: آنتی-ونوم نیز همانند ونوم می‌تواند بدن را به هر چیزی که میزبان می‌خواهد تبدیل کند. در مورد پیتر، این لباسی به سبک لباس‌های مرد عنکبوتی است و حتی در صورت نیاز می‌تواند بال‌هایی را زیر بازوهای او تشکیل دهد. حتی امکان ایجاد شاخک‌هایی نیز وجود دارد که بسیار شبیه به ونوم است.
  • بازسازی: پس از مبارزه با ونوم نشان داده شد که آنتی-ونوم می‌تواند از آسیب‌دیدگی بازسازی شود.
  • تولید انرژی: آنتی-ونوم که از قدرت مستر نگاتیو سرچشمه گرفته است، توانایی تولید انفجارهای قدرتمند انرژی را دارد که می‌تواند به سمبیوت‌های دیگر آسیب برساند و حتی میزبان‌های آن‌ها را پاک کند. این توانایی در نابودی کردن ونوم حیاتی بود.
  • تقویت میزبان: همانند ونوم، سیمبیوت آنتی-ونوم نیز می‌تواند توانایی‌های فیزیکی کاربر را افزایش دهد. همچنین سرعت او را افزایش می‌دهد و عملا امکان پرواز در اختیار میزبان می‌گذارد.
  • پس زدن سیمبیوت خارجی: آنتی-ونوم قادر است از میزبان خود در برابر تسخیر شدن توسط سمبیوت‌های دیگر، حتی ونوم محافظت کند.
  • ایمنی صدا: برخلاف اکثر سمبیوت‌ها که در برابر اثرات صدا آسیب‌پذیر هستند، آنتی.نوم از چنین ضعفی مصون است.
صفحات دیگر