ویکی شیطان کش

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

هنر خون شیطان

اشتراک‌گذاری

هنرهای خون شیطان (Blood Demon Arts) توانایی‌هایی هستند که شیطان‌های سطح-بالا قادر به اجرای آن هستند. ویژگی‌های این توانایی‌ها برای هر شیطان منحصر به فرد است.

هنر خون شیطان

شرح

هر بار که یک شیطان، انسانی را می‌بلعد، قوی‌تر می‌شود و در نهایت می‌تواند قدرت‌های فرا طبیعی و منحصر به فرد معروف به هنرهای خون شیطان را در خود توسعه دهد.

هنرهای خون شیطان خونین از شیطان به شیطان متفاوت است. هر کاربر توانایی‌های مختلفی دارد که معمولا بر پایه یک زمینه‌ی محوری (مثل هنرهای رزمی، خواب، دریا) است و برخی بر اساس گذشته، شخصیت، علایق، و حرفه‌ی یک شیطان هستند. برخی از شیطان‌ها قادر به تغییر فیزیکی بدنشان هستند که در نبردها برای آن‌ها کارایی دارد، و برخی دیگر قادر به جدا کردن گوشت خود برای ایجاد یک موجودیت جدید یا پیوند به شی فیزیکی دیگری هستند. این امکان نیز وجود دارد که یک شیطان خون خود را به یک عنصر مثل برق یا یخ تبدیل کند. یکی از ساده‌ترین قابلیت‌های هنرهای خون شیطان دستکاری بدن به منظور تقویت قدرت فیزیکی است.

ضعف‌ها

نقطه ضعف اصلی هنرهای خون شیطان این است حساسیت در برابر نور خورشید و سلاح‌های نیچیرین است، به این معنی که وقتی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند یا با شمشیر نیچیرین بریده می‌شوند، از بین خواهند رفت یا دفع خواهند شد.

یکی دیگر از نقاط ضعف مربوط این است که اگر در شرایطی که خون بدن شیاطین تخلیه شود، دیگر قادر به استفاده از هنرهای خون شیطان نیستند.

صفحات دیگر