ویکی شیطان کش

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سوسن عنکبوتی آبی

اشتراک‌گذاری

سوسن عنکبوتی آبی

Blue Spider Lily

سوسن عنکبوتی آبی - شیطان کش

کانجی

青い彼岸花

روماجی

آئوی هیگانبانا

هدف

جزئی از درمان بیماری موزان کیبوتسوجی

کاربران

دکتر موزان

اولین نمایش

چپتر ۶۷ (مانگا)
قسمت ۳۴ (انیمه)

سوسن یا لیلی عنکبوتی آبی (Blue Spider Lily) یک گل افسانه‌ای است. این گل جزء مهمی از داروی درمانی موزان کیبوتسوجی بود که توسط دکتر او تهیه شد و عامل تبدیل شدن او به یک شیطان است.

شرح

سوسن عنکبوتی آبی یک گل اسطوره‌ای و معمایی است و در واقع یک سوسن عنکبوتی است که رنگش به جای قرمز، آبی است. این گل فقط به مدت دو تا سه روز در سال شکوفا می‌شود. در برخی موارد و بسته به آب و هوا، این گل حتی شکوفا نمی‌شود. همین عوامل نشان می‌دهد که چرا موزان کیبوتسوجی با وجود قرن‌ها جستجو در سراسر ژاپن هرگز آن را پیدا نکرده است، البته ناتوانی او در بیرون رفتن در روز نیز بی‌تاثیر نیست.

این گل دارای خواص دارویی است و برای درمان بیماری ناشناخته‌ای که باعث مرگ موزان قبل از ۲۰ سالگی شد، استفاده می‌شود. داروی سوسن عنکبوتی آبی همچنین علت تبدیل شدن موزان به شیطان بود و به او بدنی قوی بخشید و خون او را تغییر داد تا خواص دگرگون کننده‌ای داشته باشد. از آن پس موزان قادر شد تا از همنوعان خود بیشتر بسازد و همچنین بر آن‌ها تسلط داشته باشد. با این حال، این دارو همچنین دارای عارضه جانبی است که باعث می‌شود موزان در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و همچنین هوس خوردن گوشت انسان به خاکستر تبدیل شود. همچنین گفته شده است که سوسن عنکبوتی آبی در صورت مصرف می‌تواند ضعف شیطان در برابر خورشید را نیز از بین ببرد، به همین دلیل است که موزان قرن‌ها را صرف جستجوی این گل کرده است.

صفحات دیگر