بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کلونی‌های بازی کشتار گزینشی

اشتراک‌گذاری

کلونی‌های بازی کشتار گزینشی

Culling Game Colonies

کلونی‌های بازی کشتار گزینشی - جوجوتسو کایسن

نوع

کلونی‌های حصار

موقعیت

ژاپن

تحت کنترل

گیم مستر

اولین نمایش

چپتر ۱۴۶

کلونی‌های بازی کشتار گزینشی (Culling Game Colonies) ده منطقه بزرگ ژاپن هستند که در ۱ نوامبر ۲۰۱۸ توسط حصاری عظیم ایزوله شدند. این مستعمرات میزبان رقابت بازی کشتار گزینشی هستند و جغرافیای آن‌ها خطی به سمت پایین ژاپن را تشکیل می‌دهد. این مکان‌ها به عنوان موقعیت اولیه برای آرک بازی کشتار گزینشی عمل می‌کنند.

شرح

ده کلونی در سراسر ژاپن با حصارهایی بسته شده‌اند که به یکدیگر متصل هستند و خطی را مستقیما در پایین این مجمع الجزایر تشکیل داده‌اند. هر حصار بر اساس منطقه‌ای که پوشش می‌دهد نامگذاری شده است (مثلا کلونی سندای) و قرار است این نواحی به عنوان میدان نبرد برای بازیکنان در مبارزه‌ای آزادانه و کشتن یکدیگر برای کسب امتیاز عمل کنند. هدف از این چیدمان، فرستادن ژاپنی‌ها به «طرف مقابل» پس از تکمیل شدن بازی کشتار گزینشی است. این نواحی شامل هوکایدو در شمال نمی‌شود، زیرا انجمن جوجوتسو در آنجا مستقر است و به عنوان یک منطقه مقدس گسترده در نظر گرفته می‌شود.

به افراد غیر-بازیکن داخل این حصارها پیش از شروع رقابت، یک فرصت خروج داده شد. بازیکنان داخل حصارها چنین انتخابی نداشتند و مجبور بودند در داخل حصار باقی بمانند. هر غیر-بازیکنی که وارد یک حصار شود توسط یک کوگان مورد استقبال قرار می‌گیرد و از او پرسیده می‌شود که آیا تمایل به شرکت در این رقابت مرگبار است یا خیر. در صورت موافقت، فرد تبدیل به یک بازیکن می‌شود و اجازه ورود به حصار به او داده می‌شود. پس از ورود، بازیکنان به طور تصادفی به یکی از ۹ مکان از پیش تعیین شده در کلونی منتقل می‌شوند.

هیچ قانون اولیه‌ای در مورد ورود یا خروج از حصارها در شروع رویداد وجود ندارد. به بازیکنان این هدف داده شد که سعی کنند از حصارها خارج شوند تا راهی برای تحریک مناسب رقابت بین آن‌ها شکل گیرد. برای اینکه این حصارها به اندازه کافی قوی باشند، حصارها با پیمانی تقویت شده‌اند.

مکان‌ها

  • کلونی شماره ۱ توکیو
  • کلونی شماره ۲ توکیو
  • کلونی سندای
  • کلونی ساکوراجیما
صفحات دیگر