ویکی جوجوتسو کایسن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

باشگاه مبارزه گاچینکو

اشتراک‌گذاری

باشگاه مبارزه گاچینکو

Gachinko Fight Club

باشگاه مبارزه گاچینکو - جوجوتسو کایسن

نوع

ساختمان

موقعیت

توچیگی

تحت کنترل

اولین نمایش

چپتر ۱۵۳

باشگاه مبارزه گاچینکو (Gachinko Fight Club) یک باشگاه مبارزه زیرزمینی است که توسط کینجی هاکاری اداره می‌شود و جادوگران را در نبرد تن به تن در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. این باشگاه مبارزه در استان توچیگی واقع شده است و به عنوان یکی از مکان‌های اصلی آرک «آماده‌سازی کامل» عمل می‌کند.

شرح

باشگاه مبارزه در داخل یک پارکینگ چند طبقه متروکه در توچیگی است. در خارج از ورودی اصلی، یک نگهبان و یک مدیر عملیات مستقر هستند و تدابیر شدید امنیتی برقرار است. نگهبانی که از ورودی محافظت می‌کند هر کسی که قرار نبوده آنجا باشد را رد می‌کند. در شرایط خاص، مانند زمانی که فرد جدیدی به دنبال مبارزه است، این متصدی می‌تواند برای مشورت با رئیس تماس بگیرد.

باشگاه مبارزه گاچینکو
محوطه پارکینگ که به میدان مبارزه تبدیل شده است.

صحنه‌ی اصلی مبارزه در یکی از مناطق پارکینگ قرار دارد. قسمت بزرگ طبقه بالای آن برداشته شده است تا تماشاگران بتوانند بایستند و مبارزه را را از بالا تماشا کنند. تماشاگران عمدتا افراد غیر جادوگر هستند که روی نتیجه‌ی مبارزات شرط‌بندی می‌کنند. دو قانون برای مبارزان وجود دارد: جوجوتسو و عقب کشیدن ممنوع. غیر جادوگران نمی‌توانند جوجوتسو را ببینند و مبارزه باید جایی باشد که تماشاگران بتوانند ببینند. کاربران نفرینی وجود دارند که در این نبردها شرکت می‌کنند. نمایش مبارزه بین جادوگران برای غیر جادوگران نقض مقررات جوجوتسو تلقی می‌شود، اما هاکاری امیدوار است که در آینده اصلاحاتی در این قوانین صورت گیرد.

صفحات دیگر