ویکی جوجوتسو کایسن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

پیمان الزام‌آور

اشتراک‌گذاری

پیمان الزام‌آور

Binding Vow

پیمان الزام‌آور - جوجوتسو کایسن

روماجی

شیباری

کاربران

کاربران جوجوتسو

نوع

جوجوتسو

اولین نمایش

چپتر ۱۱ (مانگا)
قسمت ۶ (انیمه)

پیمان یا عهد الزام‌آور (Binding Vow) پیمانی ایجاد شده با جوجوتسو است که شرایطی را برای یک فرد یا افراد مورد توافق ایجاد می‌کند.

شرح

پیمان‌های الزام‌آور برای همه کاربران جوجوتسو یک مورد ضروری تلقی می‌شود. این پیمان‌ها اساسا قراردادهایی هستند که از طریق انرژی نفرین‌شده ایجاد می‌شوند که یک فرد می‌تواند با خود یا شخص دیگری ببندد. عمل به قوانین و محدودیت‌های توافق شده در این قراردادها می‌تواند منجر به قدرت بیشتر یا دستیابی به یک هدف خاص شود، اما شکستن این عهد عواقب عجیبی دارد.

پیمان با خود

محدودیت‌های خود-تحمیلی که به طور بالقوه برای ایجادکننده مضر هستند، مانند محدود کردن مشتاقانه مقدار انرژی نفرین‌شده که می‌تواند میزان انرژی نفرین‌شده کاربر و تکنیک‌های نفرین شده را افزایش دهد.

انرژی نفرین‌شده به عنوان محصول احساسات منفی به خواسته‌های کاربر خود پاسخ می‌دهد. در نتیجه، کاربر می‌تواند با بیان یک «محدودیت نفرین‌شده» که شرایط مخاطره آمیزتری را ایجاد می‌کند، قدرت انرژی نفرین‌شده خود را افزایش دهد. برای نمونه ممکن است افشای شدن یک تکنیک نفرین‌شده، خطر بیشتری برای فرد ایجاد کند.

مجازات شکستن چنین پیمانی، از دست دادن آن چیزی است که از طریق این پیمان به دست آمده است.

پیمان‌های شناخته‌شده

پیمان با دیگران

قراردادهایی که بین دو یا چند نفر با انرژی نفرین‌شده ایجاد می‌شود. هر دو طرف باید با یک سری شرایط خاص موافقت کنند که به نفع هر دو طرف باشد. مجازات شکستن چنین پیمان‌هایی بسیار شدیدتر از پیمان‌های با خود است.

پیمان‌های شناخته شده

صفحات دیگر