بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

شهر بی‌قانون

اشتراک‌گذاری

شهر بی‌قانون

Lawless City

شهر بی‌قانون - عالیجناب در سایه

رهبر

نوع

شهر

ساکنان

اولین نمایش

جلد ۳ (لایت ناول)
چپتر ۲۷ (مانگا)
قسمت ۲۱ (انیمه)

شهر بی‌قانون (Lawless City) شهری است که به دلیل شهرت بدنام خود به عنوان یک مرکز جهانی فعالیت‌های جنایتکارانه و شرورانه شناخته می‌شود.

این شهر میزبان یک مبارزه بی‌پایان برای قدرت در میان سه پادشاه مهیب است که به عنوان بدنام‌ترین چهره‌ها شناخته می‌شوند و هر کدام به یک حاکم خودمختار بر شهر بی‌قانون سلطنت می‌کنند. هر پادشاه بر یکی از سه قلمرو تسلط دارد که با سازه‌های بلندی و معماری خاص خود همراه است.

مداخله سایه در رویدادهای اخیر دو پادشاه باعث شد تا دو پادشاه جاگرنات و الیزابت را حذف شوند. اقدامات غیرمتعارف و مستقل او، یوکیمه را به حاکم بی‌چون و چرای شهر بی‌قانون تبدیل کرد.

تاریخچه

تا جایی که شناخته شده است این شهر مرموز بدون قانون در طول تاریخ دوام آورده است، اما منشا واقعی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این شهر جولانگاه شرارتی است که بر اساس اصل بقای بهترین‌ها عمل می‌کند و همانند یک آهنربا شر، ثروت و قدرت را هر گوشه‌ی جهان جذب کرده است.

تاریخچه‌ی این شهر همچنان به عنوان یک معما باقی مانده است، اما باید ذکر کرد که سلطنت سه‌گانه اخیر آن که متشکل از الیزابت، یوکیمه، و جاگرنات است حکومت اولیه آن نبوده است. برج سرخ اولین ساختمانی بود که در شهر بی‌قانون ساخته شد که به عنوان یک لانه و پناهگاه خون‌آشام‌ها عمل می‌کرد. قرن ها بعد، دیگر پادشاهان با جمع آوری قدرت، ثروت و قلمرو وارد اینجا شدند و هر کدام تحت شرایط مشخصی به قدرت رسیدند.

موقعیت

شهر بی‌قانون در امتداد مرز شمال غربی پادشاهی میدگار و مرز شرقی امپراتوری ولگالتا واقع شده است. در داخل شهر کلبه‌ها و کانکس‌هایی در کنار جاده‌ها دیده می‌شوند و بوی بد زباله در هوا به مشام می‌رسد. اما برجسته‌ترین چیزی که در این شهر به چشم می‌خورد، سه آسمان‌خراش عظیم بر فراز خیابان‌ها است که شامل برج سفید، برج سیاه و برج سرخ می‌شود.

سه برج سلطنتی شهر بی‌قانون

شهر بی‌قانون به سه قلمرو (سفید، سیاه و سرخ) تقسیم شده است که هر کدام توسط یک رهبر اداره می‌شود. این رهبران به سه پادشاه معروف هستند و هر یک تقریبا یک سوم شهر را کنترل می‌کنند. برخی از آن‌ها در فعالیت‌های غیرقانونی و با هدف سرمایه‌داری تخصص دارند. یوکیمه اکنون تنها پادشاه در شهر بی‌قانون است.

شهر بی‌قانون
برج سفید، تحت رهبری یوکیمه
شهر بی‌قانون
برج سرخ، تحت کنترل الیزابت و خون‌آشام‌ها
شهر بی‌قانون
برج سیاه، تحت کنترل جاگرنات ظالم
صفحات دیگر