ویکی عالیجناب در سایه

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آکادمی طلسم سلطنتی میدگار

اشتراک‌گذاری

آکادمی طلسم سلطنتی میدگار

Midgar Royal Spellsword Academy

آکادمی طلسم سلطنتی میدگار - عالیجناب در سایه

رهبر

مدیر ناشناس
معاون لوتران بارنت (متوفی)

نوع

آکادمی/آموزشگاه

مکان

پایتخت سلطنتی

ساکنان

انسان‌ها

اولین نمایش

جلد ۱ (لایت ناول)
چپتر ۳ (مانگا)
قسمت ۳ (انیمه)

آکادمی طلسم سلطنتی میدگار معتبرترین آکادمی شوالیه در اقلیم است که دانشجویان با استعدادی را از داخل و خارج از پادشاهی میدگار جذب می‌کند. این آکادمی قبلا مکانی بود که در آن بازوی راست دیابلوس در خلوتگاه آن مهر و موم شده بود و توسط لیلی قهرمان محافظت می‌شد که تحت کنترل فرقه فنریر بود.

شرح

آکادمی میدگار به عنوان یکی از برترین آکادمی‌های شمشیرزنی جادویی در اقلیم شناخته می‌شود، جایی که شوالیه‌ها در آن گردهم می‌آیند تا استعدادهایی را نه تنها از پادشاهی میدگار، بلکه از سراسر جهان جذب کنند. در میدگار تمام افراد سلطنتی و اشراف باید به صورت رسمی در این آکادمی شرکت کنند. هنگامی که فرزندان اشرافی با قدرت جادویی به ۱۵ سالگی می‌رسند، موظف می‌شوند که در این آکادمی ثبت نام کنند و به مدت سه سال آموزش ببیند.

بسته به وضعیت و توانایی خانواده تفاوت‌هایی می‌تواند وجود داشته باشد و افراد دارای موقعیت و توانایی بالا می‌توانند در نزدیکی مدرسه زندگی کنند، در حالی که دانش‌آموزان با وضعیت پایین‌تر در خوابگاه‌های خارج از دانشگاه زندگی می‌کنند. خود این آکادمی یک ساختمان عظیم است که ظاهرا محوطه‌ی آن با آکادمی علوم میدگار مشترک است، جایی که تحقیقات علمی زیادی در آن توسعه پیدا می‌کند.

صفحات دیگر