بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند

اشتراک‌گذاری
کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند

کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند (Those Who Live in Death) موجودات اسکلتی و انسان‌نما هستند که در الدن رینگ یافت می‌شوند. آن‌ها معمولا در دخمه‌ها، گورستان‌ها و اطراف دث‌روت یافت می‌شوند. کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند محصول گسترش دث‌روت به دنبال «شب سیاه چاقوها» و مرگ گادوین طلایی هستند و از اصول نظم طلایی خارج شده‌اند. از همین رو بنیادگرایان نظم طلایی، معروف به شکارچیان وظیفه دارند تا آن‌ها را نابود کنند.

می‌توان آن‌ها را احضار کرد و همین طور گاهی آن‌ها را در کنار تیبیا مارینرها یافت. آن‌ها در برابر آسیب‌های مقدس بسیار ضعیف هستند.

شرح

کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند موجوداتی اسکلتی و انسان‌نما با قدها و تجهیزات متغیر وجود دارند که قادرند پس از مرگ دوباره زنده شوند. با استفاده از منابع خاصی از آسیب مقدس، یا با حمله به استخوان‌های آن‌ها می‌توان از احیای مجددشان جلوگیری کرد.

در شب چاقوهای سیاه، یک قطعه ربوده شده از رون مرگ، قاتلان چاقوی سیاه را قادر ساخت تا گادوین طلایی را به قتل برسانند که این اولین مرگ یک نیمه‌خدا در تاریخ بود. با این حال رانی جادوگر که یکی از توطئه‌کنندگان قاتلان بود در همان لحظه با حک کردن علامت نفرین «مرگ مقدرشده» در گوشت خود کرد. رانی به عنوان یک روح ماندگار شد در حالی که گادوین تنها روحش مرد و در عوض به زندگی در مرگ و بدون روح ادامه داد و به عنوان شاهزاده مرگ شناخته شد.

گادوین به عنوان اولین مرده نیمه‌خدا در ریشه‌های درخت ارد به خاک سپرده شد. پس از آن، رون مرگ در سرزمین‌های میانه و ریشه‌های درختان بزرگ زیرزمینی پخش شد و به شکل دث‌روت جوانه زد. هر کس در تماس با این منبع تبدیل به فردی می‌شد که در مرگ می‌کند. کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند، دعوت به بازگشت به درخت ارد را رد کرده اند و از مرزهای زندگی تجاوز کردند. به این ترتیب نظم طلایی به مقابله با آن‌ها پرداخت.

علیرغم بیزاری از آن‌ها، اما برخی افراد لکه‌دار (تارنیشد) با آن‌ها همدردی می‌کردند. به گفته یکی از آن‌ها یعنی روژیر، کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند و حق حیات دارند و به صرفا به نقصی در نظم اشاره دارند.

صفحات دیگر