بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اراده برتر

اشتراک‌گذاری

اراده برتر (Greater Will) یک موجودیت یا نیروی اسرارآمیز در نظم طلایی موجود در دنیای الدن رینگ است.

شرح

مدت‌ها پیش، اراده برتر اقدام به شکست دادن یگانه بزرگ کرد و تولدها و روح‌هایی را ایجاد کرد. پیروان سه انگشت این عمل را خطا پنداشتند، زیرا موجب عذاب، یأس، مصیبت، گناه و نفرین می‌شد.

اراده برتر به همراه یک ستاره طلایی، جانوری را به سرزمین‌های میانه فرستاد که بعدا به حلقه الدن تبدیل شد. این جانور حامل و تجسم زنده‌ای از مفهوم نظم بود. اراده برتر دارای فرستادگانی است که به نام دو انگشت شناخته می‌شوند که به زبان اشاره نور صحبت می‌کنند.

قبل از عصر درخت ارد، نوکس خشم اراده برتر را برافروخت که منجر به نابودی آن‌ها شد. خیانت آن‌ها به واسطه تیغه انگشت‌کش اثبات شد که نماد سقوط آن‌ها نیز است. این تیغه از جسدی متولد شده است که می‌تواند به اراده برتر و دست نشاندگانش آسیب برساند.

در طول عصر درخت ارد که توسط ملکه ماریکا جاویدان آغاز شد، فرستاده‌ی اراده برتر یعنی دو انگشت، امپارین‌ها را به عنوان نامزدی برای تبدیل شدن به خدای عصر آینده انتخاب کرد. ملکه ماریکا یکی از این نامزدها بود که نظم طلایی را با محدود کردن رون مرگ ایجاد کرد. با این حال، ماریکا در نهایت حلقه الدن را در هم شکست که به دنبال آن فرزندان نیمه‌خدای او رون‌های بزرگ را به ارث بردند و به نوبه‌ی خود باعث آغاز جنگی به نام شکستگی شد. اراده برتر، نیمه‌خدایان را پس از رویداد شکستگی رها کرد، چرا که هیچ‌کدام نتوانستند عنوان ارباب الدن را به خود اختصاص دهند.

پس از اینکه تارنیشد به سرزمین‌های میانه بازگشت، دو انگشت به دستور اراده برتر، از او خواست تا نیمه‌خدایان را بکشد و با تبدیل شدن به همسر ماریکا و تصاحب رون‌های بزرگ به ارباب الدن تبدیل شود. از این رو اراده برتر مدت‌ها بود که نیمه خدایان را کنار گذاشته بود.

در مقطعی مشخص شد که ورودی درخت ارد توسط خارهای غیر قابل نفوذی مسدود شده است و مانع از تبدیل شدن هر کسی به ارباب الدن می‌شود. این باعث شد که دو انگشت‌ها در جستجوی پاسخی با اراده برتر ارتباط برقرار کند، اقدامی که ممکن بود هزاران یا ده‌ها هزار ماه طول بکشد. هنگامی که تارنیشد سوزاندن درخت ارد را پیشنهاد کرد، که باعث مرگ خود جهان می‌شد، یکی از راویان انگشتی به نام انیا در پاسخ به این پیشنهاد فریاد زد که انگشتان و اراده برتر هرگز اجازه نخواهد داد.

پس از اینکه تارنیشد با شکست دادن رایکارد، ارباب کفر باعث منحل شدن متمردان ملک آتشفشانی (Volcano Manor) شد، یک متمرد که با نام شوالیه برنال شناخته می‌شد، خود را وارث وصیت‌نامه همتایان متمرد خود اعلام کرد. او از تبدیل شدن به مهره‌ی اراده برتر امتناع کرد و سوگند یاد کرد که با آن مقابله کند.

صفحات دیگر