بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سونگ سو می

اشتراک‌گذاری

سونگ سو می

Song So Mi

سونگ سو می - سایبرپانک

نام مستعار

سانگ‌برد

تاریخ تولد

۲۹ دسامبر ۲۰۴۵

جنسیت

مونث

وابسته به

NUSA

پیشه

تحلیلگر اطلاعاتی

نقش

صداپیشه

مینجی چانگ

نمایش‌ها

بازی‌ها:
کتاب‌ها:
Cyberpunk 2077: Ten of Swords

سونگ سو می (Song So Mi) که بیشتر با نام مستعار سانگ‌برد شناخته می‌شود، یک شخصیت محوری و آنتاگونیست ثانویه در Cyberpunk 2077: Phantom Liberty است.

بیوگرافی

سو می در سال‌های نوجوانی، مأموریت‌های خطرناک و غیرقانونی را به عنوان یک نت‌رانر انجام می‌داد. در طی یک سرقت، او توجه FIA را به خود جلب کرد و اندکی پس از آن به خدمت گرفته شد و به کارآموز و شاگرد سلیمان رید تبدیل شد. طولی نکشید که استعدادش او را به جایگاه دست راست رئیس جمهور مایرز رساند.

۲۰۷۰

در سال ۲۰۷۰ و در پایان جنگ اتحاد، سو می و رید در نایت سیتی (NC) مشغول به کار بودند. آخرین ماموریت آن‌ها خنثی کردن موراتا اوزورو، فرمانده شرکت آراساکا بود. قبل از اینکه آن‌ها بتوانند به مأموریت خود ادامه دهند، رئیس جمهور مایرز آن‌ها را فراخواند تا به NUSA بازگردند.

در آخرین روز اقامتشان در NC، رید و سو می از کشته شدن اوزارو و خانواده‌اش در یک خرابکاری AV شگفت‌زده شدند. با وجود این شرایط، رید تصمیم گرفت تا آخرین نماینده FIA به نام جوناس کولینسون را که در NC باقی مانده بود تخلیه کند. قبل از رفتن، سو می به او گفت که اگر به چیزی نیاز داشت، قبل از ترک شهر با او تماس بگیرد. سو می همچنین به او گفت که به یاد داشته باشد که افتخاری در نایت سیتی وجود ندارد و رید در پاسخ حرف او را تائید کرد.

پس از کمک کردن به جوناس برای ترک نایت سیتی، سلیمان برنامه‌ای برای ترک شهر نداشت. بنابراین او با سو می تماس گرفت و مختصات خود را برای او فرستاد به این امید که او راهی برای خروج پیدا کند. سو می در نهایت یک نقشه فرار را برای او فراهم کرد.

سلیمان سرانجام به سمت یک قطار مگلو که به سمت جنوب کالیفرنیا حرکت می‌کرد رفت و نقشه سو می را با اطمینان کامل دنبال کرد. هنگامی که او به سلامت وارد قطار شد، از سو می در مورد برنامه‌های خود برای این شهر پرسید، که او پاسخ داد که دولت NUSA قبلا پایان جنگ را امضا کرده است (اشاره به توافق آروین). این گفته سلیمان را بر آن داشت تا با لبخندی اظهار کند که سو می همیشه فرد مورد علاقه رئیس جمهور بوده است و سزاوار یک راه آسان برای خروج از نایت سیتی بوده است. سلیمان در مقطعی به سو می گفت که مسافری در آنجا حامل اسلحه است که سو می پاسخی نداد. رید که فکر موفق شده است سعی کرد از واگن قطار خارج شود، اما متوجه شد که درب قطار بسته شده است. اگرچه سو می در مورد این تصمیم تردید داشت اما سرانجام با قفل کردن درب بر روی مربی خود به او خیانت کرد، و سلیمان با دسته‌ای از گانگون‌ها و سربازان آراساکا به دام افتاد.

در طول سال‌های بعد، سو می به کار خود در کنار ریاست مایرز ادامه داد، و به عنوان یک نت‌رانر برای اتحادیه عمل می‌کرد. او همچنین نرم‌افزارهای سایبری خود را به شدت افزایش داد.

۲۰۷۷

رئیس جمهور مایرز به همراه سونگ سو می و نه خدمه دیگر در حال سفر هوایی بر فراز سواحل کالیفرنیا بودند. در حالی که مایرز و سو می مشغول صحبت بودند، موشکی به بال هواپیمای آن‌ها اصابت کرد که آن را مجبور به فرود آمدن کرد. علاوه بر این ارتباطات مختل شد و هواپیما مورد هک قرار گرفت و مسیر آن مستقیما به سمت داگ‌تاون شهر نایت سیتی رفت. سو می به لطف رلیک موفق شد با یک فروشنده در نایت سیتی به نام V تماس بگیرد. سانگ‌برد پس از متقاعد کردن V برای کمک به آن‌ها، او را به سمت نقطه‌ای هدایت کرد که دید خوبی به شرایط داشته باشد. مدت کوتاهی پس از رسیدن به بالای استادیوم پتروشیمی EBM، موشک دیگری به هواپیما اصابت کرد و تمامی ارتباطات قطع شد. بنابراین می، رئیس جمهور مایرز را به اتاق امن هواپیمای فضایی برد تا از سقوط جان سالم به در ببرد. سپس خود سو می به سختی وارد لایف‌پاد اضطراری شد و پس از عبور از بالای استادیوم، این لایف‌پاد را به بیرون پرتاب کرد و در سمت شرقی داگ‌تاون افتاد و هواپیما نیز در ضلع غربی سقوط کرد. این رویداد منجر به یک جنگ قدرت با عواقبی قابل توجه شد.

سومی پس از زنده ماندن از این فرود، V را هدایت کرد تا مایرز را از محل سقوط نجات دهد.

صفحات دیگر