ویکی Call of Duty

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جان پرایس (ریبوت)

اشتراک‌گذاری

جان پرایس

John Price

جان پرایس (ریبوت) - Call of Duty

نام مستعار

براوو ۶-۰
گوست ۱-۰
باس
کپ

درجه

ستوان (تا سال ۲۰۱۱)
کاپیتان

وابسته به

ارتش بریتانیا (قبال)
SAS
نیروی ضربت ۱۴۱
ائتلاف
اسپک‌گرو
JTF - تیم گوست

ملیت

انگلیسی

بازیگر

بری اسلون

کاپیتان جاناتان پرایس (Jonathan Price) که به طور خلاصه با نام جان پرایس شناخته می‌شود، یک شخصیت محوری در سه‌گانه کال آو دیوتی: مدرن وارفر است.

بیوگرافی

جان پرایس با خدمت در هنگ ۲۲ سرویس هوایی ویژه بریتانیا (SAS)، بیشتر دوران حرفه‌ای خود را صرف مبارزه در سایه‌ها کرده است. او تاکنون سابقه‌ی گلوله خوردن، اسیر و رها شدن، منفجر شدن، حبس شدن و شکنجه شدن را داشته است. پرایس یک کهنه سرباز در عملیات نظامی است که تقریبا در هر گوشه از جهان که مستعد درگیری بوده حضور پیدا کرده و خود را با اقدامات شجاعانه متمایز کرده است. دستاوردهای او به تاریخ این هنگ افزوده است.

پرایس در ۱۶ سالگی به پیاده‌نظام پیوست و ۱۸ سال در ارتش بریتانیا خدمت کرد. او یکی از جوانترین افرادی بوده که تا به حال از آکادمی نظامی سلطنتی به عنوان افسر فارغ‌التحصیل شده است. او گزینش تکاوران سرویس ویژه را تکمیل کرد و به عضو «نشان‌دار» SAS تبدیل شد، و شایستگی خود را در عملیات‌های مخفیانه بی‌شماری در خاورمیانه به اثبات رسانده است. پرایس که در سال ۲۰۱۱ به مقام کاپیتانی ارتقا پیدا کرد، با نشان «براووی شش» مسئول یک واحد بسیار موثر شد که وظایفی شامل مبارزه با هواپیماربایی تروریستی، نبردهای نزدیک، تکنیک‌های تک‌تیراندازی و نجات گروگان را بر عهده داشت. او به طور غیررسمی مأموریت داشت تا اهدافی با ارزش بالا را اسیر کند یا بکشد.

کاپیتان پرایس با غریزه‌ی عجیب و غریب و عزم تسخیرناپذیر، یک ردیاب جنگی بی‌نظیر است. او یک متخصص جستجو و ضربت نخبه است که در طیف وسیعی از قابلیت‌های میدانی و تاکتیکی مهارت دارد. کاپیتان پرایس با مهارت در توسعه و حفظ پیوند با جنگجویان خارجی در سراسر جهان، با آژانس‌های اطلاعاتی غربی همکاری می‌کند. اسکادران ضد-تروریسم او آماده است تا با آمادگی فوری در هر نقطه از اروپا بسیج شود.

پرایس معتقد است که وظیفه هر سرباز این است که برای خیر بزرگتر بجنگد. به گفته‌ی او «قوانین درگیری تغییر نمی‌کند، اما توجیه آن‌ها تغییر می‌کند.» پرایس همیشه برای آنچه درست است می‌جنگد، اما او می‌داند آنچه درست است همیشه آن چیزی نیست که شما برای آن می‌جنگید. جان پرایس گاهی غیرقابل پیش‌بینی و مهارنشدنی می‌شود و یک قانون طلایی برای خودش دارد: «ما کثیف می‌شویم و دنیا پاک می‌ماند».

او اگرچه یک افسر است اما همیشه ترجیح داده است که با یک جنگجو بماند. جان اغلب به استخدام‌شدگان جدید می‌گوید: «تمام چیزی که برای تغییر مسیر تاریخ لازم است... اراده یک مرد یا زن مجرد است.»

پرایس نیز به مانند گروهبان گریک، به نظر می‌رسد از محدود شدن توسط قوانین یا رویه‌ها متنفر است و گاهی اوقات به تنهایی دست به اقدامات شدید می‌زند که اغلب بر خلاف دستورات است.

نمایش‌ها

صفحات دیگر