ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مادر کوسه‌ها

اشتراک‌گذاری

مادر کوسه‌ها

The Mother of Quirks

مادر کوسه‌ها - مدرسه قهرمانانه من

جنسیت

مونث

اولین نمایش

مانگا: چپتر ۲۳۲ (اشاره شده)
انیمه: قسمت ۱۰۰ (اشاره شده)

مادر کوسه‌ها یا مادر کورک‌ها (The Mother of Quirks) که پس از مرگش شناخته شد، مادر چیکارا یوتسوباشی، بنیان‌گذار ارتش آزادسازی متا بود. این عنوان ناشی از آن است که او اولین فردی بود که از واژه «کوسه» برای اشاره به توانایی‌های متا استفاده کرد.

تاریخچه

مادر دسترو در دوران هرج و مرجی زندگی می‌کرد، دورانی که همه از کوسه‌ها (که در آن زمان به عنوان توانایی‌های متا شناخته می‌شد) می‌ترسیدند و کاربران کوسه مورد نفرت بودند. او دسترو را به دنیا آورد که دارای یک کوسه بود و از همین رو تبعیض و تحقیرها شروع شد.

وقتی پسرش چیکارا به دنیا آمد، او شاهد به حاشیه رانده شدن فرزندش بود. او در برابر این تبعیض ادعا کرد که این قدرت از بچه هیولا نمی‌سازد، بلکه قدرت او فقط یک «کوسه‌»های (خصیصه‌ها) اوست. او از مردم التماس می‌کرد که تغییر کنند و دنیایی بسازند که در آن فرزندش و افراد صاحب چنین قدرتی از حقوق و ملاحظات یکسانی برخوردار باشند. سخنان او بر سر زبان‌ها افتاد و در مقطعی او توسط یک جناح ضد کوسه به قتل رسید.

با گذشت زمان، دولت از سخنان او استفاده کرد و نظمی را ایجاد کرد و کوسه‌ها پذیرفته شدند. از این رو، این زن به «مادر کوسه‌ها» معروف شد. با این حال، پذیرش کوسه با مقرراتی همراه بود که استفاده از آن را محدود می‌کرد. چیکارا یوتسوباشی احساس می‌کرد که دولت متوجه خواسته‌ی واقعی مادرش نشده است و سخنان او را دزدیده است. از این رو علیه مقررات عصیان کرد. او برای دفاع از خواسته‌های مادرش، ارتش آزادسازی متا را بنیان کرد و نام «دسترو» را برای خودش انتخاب کرد.

صفحات دیگر