ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

هیمیکو توگا

اشتراک‌گذاری

هیمیکو توگا

Himiko Toga

هیمیکو توگا - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

یاکوزا توگا

روز تولد

۷ آگوست (مرداد)

سن

۱۶ (اولین نمایش)
۱۷

جنسیت

مونث

کوسه

دگرگونی

پیشه

شرور

وابسته به

اولین نمایش

مانگا: فصل ۵۷
انیمه: قسمت ۳۱

هیمیکو توگا (Himiko Toga) یک آنتاگونیست محوری است که زمانی عضو لیگ شروران و وابسته به جوخه اقدام پیشتاز بود.

هیمیوکو و سایر افراد تیم خود به عنوان آنتاگونیست‌های آرک «کمپ تمرین جنگلی» ایفای نقش می‌کنند. هیمیکو همچنین به عنوان ضدقهرمانی در آرک «آزمون جواز موقت قهرمانی» و آرک «شیه هایسایکای» نقش دارد.

او بعدها تبدیل به یکی از نه ستوان جبهه آزادسازی پدیده‌های فرا طبیعی شد که سازمانی شکل گرفته از بقایای لیگ و ارتش آزادسازی متا بود.

تاریخچه

هیمیکو به عنوان دختر بزرگ خانواده توگا به دنیا آمد. او زمانی که بچه بود، احتمالا به خاطر خاصیت کوسه‌اش علاقه‌ی عجیب و نگران‌کننده‌ای به خون داشت. او یک بار پرنده‌ای مرده و خون‌آلود را به پدر و مادرش نشان داد و با خوشحالی از آن‌ها پرسید که پرنده زیبا نیست؟ که این موضوع باعث پریشانی آن‌ها شد. والدین او از همان دوران هیمیکو را تحت فشار زیادی قرار دادند تا او همانند یک فرد عادی رفتار کند. از آن زمان او تمایلات غیرعادی خود را پنهان کرد. هیمیکو با موفقیت این جنبه‌ی خود را پنهان کرد و در دوران مدرسه راهنمایی در میان هم‌کلاسی‌هایش یک دختر بشاش و خوش رفتار تلقی می‌شد.

با این حال وقتی او پسری به نام سایتو که در مدرسه دعوا کرده بود و کبود و خونی شده بود را دید، همه چیز تغییر کرد. رفتار و احساسات غیرعادی او بیدار شد و او نسبت به سایکو علاقه پیدا کرد. مدتی بعد هیمیکو که ظاهرا تسلیم این شیفتگی شده بود با یک کاتر به آن پسر حمله کرد. سپس او در حالی که گریه می‌کرد شروع به مکیدن خون سایتو کرد.

مدت کوتاهی پس از آن او ناپدید شد و از دست پلیس‌ها و قهرمان‌های حرفه‌ای پنهان شد. او تبدیل به یک مظنون تحت تعقیب شد، و بعدها به منظون اصلی چند قتل که شامل خون‌ریزی بود تبدیل شد. با این حال او با موفقیت قادر به فرار شد و بعدا به طور رسمی به لیگ شروران پیوست.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: هیمیکو استاد مبدل شدن، نفوذ، و مخفی‌کاری است و همین طور یک مبارز بسیار مستعد است که ظرفیت بالایی در برابر قهرمانان حرفه‌ای به خصوص در مبارزات نزدیک دارد. یکی از خصوصیات بارز او مهارت در جاسوسی کردن است. او با نگه داشتن نفس و پاک کردن ذهنش قادر است حضور خود را محو کند و از دید دشمنانش ناپدید شود. این قابلیت نه تنها برای کمین کردن بلکه در داخل مبارزات نیز برای او کارکرد دارد.

هیمیکو دارای مهارت‌های آکروباتیک، چابکی بالا، و عکس‌العمل‌های سریع است که او را به مبارزی قابل تبدیل می‌کند.

  • تانتوجوتسو: هیمیکو مهارت بسیار بالایی در استفاده از چاقوها دارد و از این سلاح‌ها در کنار چابکی بالای خود بهره می‌برد. او از فواصل نزدیک به دشمنان خنجر می‌زند و از فواصل دورتر چاقو را به طرف آن‌ها پرتاب می‌کند.

کوسه

دگرگونی (Transform): کوسه هیمیکو به او اجازه می‌دهد تا به یک ظاهر فیزیکی یا یک شخص دیگر تبدیل شود، و همین طور صدای آن‌ها را کپی کند. او می‌تواند تنها به افرادی تبدیل شود که خود آن‌ها خورده باشد. هر چه خون بیشتری او بخورد، زمان بیشتری می‌تواند در فرم آن شخص باقی بماند. او می‌تواند بین ظواهر چند فرد تعویض کند. او حتی قادر به کپی لباس‌های یک فرد است.

در هنگام مبارزه با کیرییس و سربازانش، هیمیکو قابلیتی را در کوسه خود بیدار کرد که به واسطه‌ی آن قادر بود از کوسه‌ی فردی که به آن تبدیل شده نیز استفاده کند.

آمار

 

 
 

 

 

صفحات دیگر