بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

فومیکاگه توکویامی

اشتراک‌گذاری

فومیکاگه توکویامی

Fumikage Tokoyami

فومیکاگه توکویامی - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان جت-سیاه: تسوکویومی

تاریخ تولد

۳۰ اکتبر

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مذکر

کوسه

سایه سیاه

پیشه

دانش‌آموز

تیم

تیم میدوریا

اولین نمایش

فصل ۳ (مانگا)
قسمت ۵ (انیمه)

فومیکاگه توکویامی (Fumikage Tokoyami) که همچنین با عنوان قهرمان جت-سیاه: تسوکویومی شناخته می‌شود، یک دانش‌آموز در کلاس 1-A از دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: فومیکاگه به طور مرتب خود را به عنوان یکی از اعضای قدرتمند کلاس 1-A نشان داده است و گاهی با افرادی چون ایزوکو میدوریا، کاتسوکی باکوگو و شوتو تودوروکی برابری می‌کند و حتی در مواقعی برتر است. مهارت‌های فومیکاگه به او اجازه داده تا در امتحان ورودی یو.ای. مقام نهم را به دست آورد و در فستیوال ورزشی این دبیرستان به مقام سوم برسد. او به شکل شگفت‌انگیزی در استفاده از کوسه‌ی خود مهارت دارد و از آن در جهت حمله، دفاع، افزایش تحرک، و حتی کمک‌رسانی در عملیات‌های نجات بهره می‌برد. قابلیت‌های او باعث شده تا افراد بزرگی چون آلمایت، هاکس و فت گام او را تحسین کنند.

  • هوش تاکتیکی

کوسه

سایه سیاه (Dark Shadow): کوسه‌ی فومیکاگه به او اجازه می دهد تا او یک هیولای سایه‌ای دارای آگاهی را از بدنش احضار کند. انرژی سایه سیاه  محدود است و با روشنایی نور تخلیه شود. زمانی که این انرژی تخلیه شود، سایه سیاه به بدن فومیکاگه باز خواهد گشت.

شخصیت، قدرت، دفاع و کنترل هیولای سایه‌ای وابسته به کمبود نور است. در روشنایی سایه تاریک ضعیف‌تر و کوچک‌تر است با این حال همچنان قدرتمند است و به راحتی قابل کنترل است. در تاریکی این سایه بزرگ‌تر و بسیار قدرتمندتر است و کنترل آن دشوارتر است.

آمار

 

صفحات دیگر