ویکی بلو لاک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گزینش دوم: نبرد رقابتی

اشتراک‌گذاری

گزینش دوم: نبرد رقابتی دومین گزینش در پروژه بلو لاک است.

شرح

۱۲۵ مهاجم از ۵ گروه برگزیده‌ی گزینش اول باقی مانده‌اند. انتخاب گزینش دوم به ۴ مرحله تقسیم می‌شود. کسانی که این گزینش را پاس کنند در یک اردوی تمرینی تقویتی با بازیکنانی از سراسر جهان شرکت خواهند کرد.

مرحله اول مسابقه انفرادی بین یک مهاجم و یک دروازه بان هولوگرافیک به نام بلو لاک من است. بازیکنان باید در عرض ۹۰ دقیقه ۱۰۰ گل را به ثمر برسانند. پس از ۳۰ گل، با اضافه شدن هولوگرام‌های ثابت بیشتر، دشواری افزایش می‌یابد. پس از ۶۰ گل، هولوگرام‌های اضافی به سرعت شروع به حرکت می‌کنند و توپ‌هایی که ارسال می‌شوند سریعتر چرخش هستند.

مرحله دوم مسابقه بین تیم‌های ۲ نفره و یک مرحله حذفی است. تیم حذف شده از مرحله دوم نیز از بلو لاک حذف خواهد شد.

مرحله سوم مسابقه بین تیم‌های ۳ نفره است. تیمی که ۵ گل اول را بزند پیروز می‌شود. تیم برنده از تیم بازنده یک نفر را جذب می‌کند و به مرحله چهارم می‌رود. تیم بازنده نیز باید به مرحله دوم بازگردد.

مرحله چهارم مسابقه‌ای بین تیم‌های ۴ نفره است. تیمی که پنج گل اول را بزند برنده است. تیم برنده از تیم بازنده یک عضو را جذب می‌کند و به گزینش سوم صعود می‌کند. تیم بازنده نیز باید به مرحله سوم بازگردد.

کسانی که در مرحله دوم حذف می‌شوند، می‌توانند در یک مسابقه مقدماتی سری شرکت کند که به عنوان وایلد کارت (Wild Card) شناخته می‌شود. این مسیری ثانویه برای پیشرفت شرکت‌کننده است. این مسیر بسیار شدیدتر و بی‌رحم‌تر است.

تنها افرادی که بتوانند با دیگران «واکنش‌های شیمیایی» ایجاد کنند و سلاح‌های خود را برای شکست دادن رقبا ترکیب کنند، گزینش دوم را پاس خواهند کرد.

نتایج

تیم اول: رین، آریو، توکیمیتسو، باچیرا، ایساگی

تیم دوم: ناگی، بارو، چیگیری، زانتتسو، کیورا

تیم سوم: کاراسو، اوتویا، یوکیمیا، هیمیزو، یوزو

تیم چهارم: ناناسه، تسونازاکی، هیراگی، اندوجی، هایجی

تیم پنجم: نیکو، هیوری، سارامادارا، ایشیکاری، نیشیوکا

تیم ششم: رایچی، گاگامارو، وانیما، شیگوما، تاناکا

تیم هفتم: شیدو، ایگاراشی، رئو، سوکورا، کورونا

حذف‌شده: آساهی ناروهایا، واتارو کوئون، یودای ایمامورا، اوکوهیتو لمون

وایلد کارت: رنسوکه کونیگامی

صفحات دیگر