ویکی بلو لاک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لیگ نئو ایگوئیست

اشتراک‌گذاری

لیگ نئو ایگوئیست (Neo Egoist League) گزینش نهایی پروژه بلو لاک در آماده‌سازی بازیکان برای جام جهانی زیر ۲۰ سال است.

شرح

پس از پیروزی بلو لاک در مسابقه با تیم زیر ۲۰ سال ژاپن که مورد توجه ژاپن و جهان بود، جینپاچی ایگو بر تیم ملی ژاپن سلطنت کامل پیدا کرد و بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند آمدند تا پول خود را روی بلو لاک سرمایه‌گذاری کنند. ایگو با کنترل کامل و منابع بیشتر تصمیم گرفت تا نه تنها بازیکنان خود را برای آماده‌سازی برای جام جهانی بیشتر آموزش دهد، بلکه این تمرین را به یک پروژه سرگرمی عظیم تبدیل کرد تا برای جهانیان جذاب باشد.

ایگو همه بازیکنان بلو لاک را به همراه بازیکنان ثابت زیر ۲۰ سال ژاپن دعوت کرد و آن‌ها را مجبور کرد تا یک کشور را انتخاب کنند. به این ترتیب بازیکنان می‌توانستند در دنیای آینده با «جهان» مبارزه کنند. ایگو تصمیم گرفت تا محیط بلو لاک را به گونه‌ای تغییر دهد که از فوتبال ۵ لیگ برتر اروپا یعنی فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا را تداعی کند. بازیکنان باید بر اساس ترجیحات و آنچه برای تمرین کردن می‌خواستند، در مورد کشور مورد انتخاب خود تصمیم‌گیری کنند.

هنگامی که بازیکنان کشور خود را انتخاب کردند، به اقشاری بر اساس آن کشور تقسیم شدند و سپس می‌توانستند با بازیکنان زیر ۲۰ سال بهترین تیم باشگاهی آن کشورها و همچنین مهاجم برتر آن کشور تمرین کنند. پس از تمرین اولیه، یک تیم ۱۱ نفره متشکل در یک تورنمنت بازی کردند که رقبای بلو لاک و بازیکنان کلاس جهانی را در مقابل یکدیگر قرار می‌داد. پس از پایان این تورنمنت، تنها بازیکنان برتر بلو لاک به عنوان بازیکنان ثابت تیم زیر ۲۰ سال ژاپن برای جام جهانی انتخاب می‌شدند.

صفحات دیگر