ویکی بلو لاک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

پروژه بلو لاک

اشتراک‌گذاری

پروژه بلو لاک (Blue Lock Project) یا پروژه بهبود بازیکن، یک پروژه ویژه فوتبالی است که توسط اتحادیه فوتبال ژاپن با هدف توسعه بهترین مهاجم جهان و قهرمانی برای ژاپن اجرا می‌شود که با استفاده از رژیم‌های تمرینی و مربیگری شدید جینپاچی ایگو همراه است.

گزینش‌ها

آزمون خوابگاه

آزمون ورودی بلو لاک که در آن ۳۰۰ شرکت‌کننده به ۲۵ گروه ۱۲ نفره تقسیم شدند و هر ۱۲ نفر در یک اتاق بزرگ قرار گرفتند. آخرین نفری که در پایان ۱۳۶ ثانیه مورد ضربه توپ قرار می‌گرفت رد صلاحیت می‌شد. پس از حذف یک فرد، تیم‌های ۱۱ نفره تشکیل می‌شدند.

اولین گزینش: مسابقه لیگ گروهی دوره‌ای

بیست و پنج تیم برای انجام یک تورنمنت رفت و برگشت به گروه‌های پنج تیمی تقسیم شدند که دو تیم برتر در بلو لاک باقی می‌ماند و سه تیم باقیمانده حذف می‌شد. با این حال، مهاجمان برتر حاضر در سه تیم محروم شده می‌توانستند همچنان باقی بمانند.

دومین گزینش: نبرد رقابتی

مرحله اول: هولوگرام هوش مصنوعی GK معرفی شد و بازیکنان می‌بایست به تنهایی در ۹۰ دقیقه به این دروازه بان هولوگرامی ۱۰۰ گل بزنند. سختی این مرحله با افزایش تعداد گل‌های زده شده تنظیم می‌شد. فقط کسانی که این مرحله را پاس کرده باشند می‌توانند به مرحله دوم بروند.

مرحله دوم: کسانی که از مرحله اول عبور کرده باشند، به تیم‌های سه نفره تقسیم می‌شوند و در بازی ۳ به ۳ با تیم‌های دیگر رقابت می‌کنند. تیم‌هایی که در مرحله سوم شکست می‌خورند به مرحله دوم باز می‌گردند تا در یک بازی ۲ به ۲ به مصاف هم بروند که در آن یک نفر از بلو لاک حذف می‌شود.

مرحله سوم: کسانی که مرحله دوم را پشت سر گذاشته‌اند، اکنون باید در یک بازی ۳ به ۳ با یکدیگر روبرو شوند. برندگان می‌توانند یک بازیکن را از تیم بازنده جذب کنند و به مرحله ۴ بروند.

مرحله چهارم: کسانی که مرحله سوم را پشت سر گذاشته‌اند، اکنون باید در یک بازی ۴ بر ۴ مقابل یکدیگر قرار گیرند. برندگان می‌توانند یک بازیکن را از تیم بازنده جذب کنند.

مرحله پنجم: هنگامی که تنها یک تیم ۵ نفره باقی ماند، یک بازی ۵ به ۵ بین آن‌ها با برترین بازیکنان فوتبال جهان انجام می‌شود که برنده شدن در آن ضروری نیستو فقط مشارکت در این مسابقه کافی است.