ویکی Wolfenstein

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لوتر برانت (Lothar Brandt)

اشتراک‌گذاری

لوتر برانت

Lothar Brandt

لوتر برانت (Lothar Brandt) Wolfenstein

کشور خاستگاه

آلمان نازی

تاریخ تولد

۱۹۱۸

سن

۶۲

جنسیت

مذکر

ملیت

آلمانی

پیشه

  • اس‌اس-گروپنفورر
  • فرماندار پاریس-جدید
  • بنیان‌گذار و رهبر رایش چهارم

بستگان

جولی برانت (همسر)

بازیگر

مایک دیویس

اس‌اس-گروپنفورر لوتر برانت (Lothar Brandt) که همچنین با لقب ژاک (Jacques) شناخته می‌شود، آنتاگونیست اصلی Wolfenstein: Youngblood است. او بعد از دومین انقلاب آمریکا و مرگ ژنرال انگل به فرماندار پاریس-جدید منصوب شد، اما با شروع انحطاط رژیم نازی او با ارتباطاتی در برلین اقدام به تشکیل یک سازمان مخفی تحت نام رایش چهارم کرد.

Youngblood

لوتر برانت فرزند یک حزب نازی برجسته و یک بازیگر صفحه نقره‌ای بود. او در زمان خود در ارتش آلمان نازی به درجه ژنرالی رسید.

بعد از مرگ ادولف هیتلر و انحطاط رژیم نازی، لوتر که از وضعیت کنونی رژیم ناامید بود اقدام به جمع‌آوری افرادی همفکر خود در نیروهای مسلح آلمان کرد و سازمانی را تحت عنوان رایش چهارم ایجاد کرد تا جای رژیم کنونی را بگیرد.

فعالیت‌های لوتر او را در حداقل شک توسط گشتاپو قرار داد. اما سرانجام این رژیم در برلین از اقدامات آگاه شد و با رسید ماموران از برلین به پاریس-جدید، او به زیرزمین پاریس فرار کرد.

در رویدادهای Youngblood، مشخص شد که برانت به طور محرمانه و با نام مستعار ژاک در مقاومت فرانسه نفوذ کرده است. همچنین افشا شد که او یک همسر به نام جولی برانت دارد که با نام مستعار جونا فعالیت می‌کند. هدف نهایی او پس گرفتن پاریس و آغاز «عملیات معراج» است به منظور سرنگونی رژیم در برلین بود. با این حال برانت با نبوغ دوقلوهای ترور سرانجام روی بام زیکتورم کشته شد.

اما مرگ برانت بیهوده نبود و فرمانده‌ی دوم یعنی مسلر و سایر اعضای رایش چهارم موفق به انجام یک کودتا در برلین شدند و کنترل امپراتوری نازی را به دست گرفتند.

صفحات دیگر