ویکی Wolfenstein

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جسی و زوفیا بلازکوویچ (Jessie and Zofia Blazkowicz)

اشتراک‌گذاری

جسی و زوفیا بلازکوویچ

Jessie and Zofia Blazkowicz

جسی و زوفیا بلازکوویچ (Jessie and Zofia Blazkowicz) Wolfenstein

کشور خاستگاه

ایالات متحده

تاریخ تولد

احتمالا ۱۹۶۲-۱۹۶۱

سن

۱۸

جنسیت

مونث

ملیت

لهستانی-آمریکایی

نژاد

قفقازی

پیشه

عضو مقامت جهانی

بستگان

  • ویلیام بلازکوویچ (پدر)
  • آنیا اولیوا (مادر)

بازیگر

  • والری رز لومن (جسی)
  • شلبی یانگ (زوفیا)

جسی و زوفیا بلازکوویچ (Jessie and Zofia Blazkowicz) با نام مستعار جس و سوف دختریان دوقلوی ویلیام جی. بلازکوویچ و آنیا اولیوا هستند. آن‌ها از دوستان صمیمی ابی، دختر گریس واکر هستند. این دو توسط نازی‌ها دوقلوهای ترور خطاب می‌شوند.

جسی و زوفیا شخصیت‌های اصلی بازی Wolfenstein: Youngblood هستند و نسل جدیدی از مبارزان مقاومت در مقابل نازی‌ها محسوب می‌شوند.

The New Order

تصویری از این دوقلوها در صحنه‌ای از بازی The New Order قابل مشاهده است، اگرچه آن‌ها به طور مستقیم نشان داده نمی‌شوند. زمانی که بی. جی. در مورد یک زندگی با آنیا در آینده رویاپردازی می‌کرد، قسمتی از بدن دوقلوها به طور مختصر دیده شد.

The New Colossus

این دوقلوها در سراسر بازی The New Colossus در شکل حاملگی آنیا قابل تشخیص بودند. بی. جی نیز چندین مرتبه به فرزندان متولد نشده خود اشاره کرد و مشخص بود که او نمی‌خواهد آن‌ها در دنیایی با حکمرانی نازی‌ها به دنیا آیند.

Youngblood

جسی و زوفیا شخصیت‌های اصلی Youngblood هستند و هدف اصلی آن‌ها یافتن پدرشان در پاریس است. در فاصله‌ی زمانی ۱۹ ساله بین New Colossus و Youngblood، بی. جی و آنیا فرزندان خود را به خوبی پرورش دادند و به جانشین آن‌ها بر علیه نازی‌ها تبدیل شوند. بی. جی مهارت‌های تیراندازی و شکار را به جسی آموخت و آنیا مبارزات تن-به-تن را به زوفیا یاد داد. در این زمان آن‌ها به اعضای جدید مقاومت جهانی تبدیل شدند و همین طور زره‌های Da'at Yichud و سلاح‌های ویژه پدرشان را در اختیار گرفتند.

بعد از این که گریس واکر شانس نجات پدرشان را در پاریس رد کرد، دوقلوها به طور سرخود به همراه دختر واکر در نقش خلبان و پشتیبان ارتباطی آن‌ها برای یافتن پدر گمشده‌شان به سفری رفتند.

بر اساس یک فایل دیجیتالی مرتبط به نازی‌ها، این دو به خاطر جرایم بسیاری بر علیه رایش تحتح تعقیب قرار گرفته بودند. بنابراین آن‌ها به مانند پدرشان توسط نازی‌های محکوم به مرگ شده بودند.

صفحات دیگر