ویکی Wolfenstein

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آنیا اولیوا (Anya Oliwa)

اشتراک‌گذاری

آنیا اولیوا

Anya Oliwa

آنیا اولیوا (Anya Oliwa) Wolfenstein

کشور مبدا

لهستان

تولد

۶ سپتامبر ۱۹۲۳

ملیت

لهستانی

پیشه

  • سرپرستار بیمارستان Zakład Psychiatryczny (سابق)
  • عضو گروه Kreisau Circle
  • عضو مقاومت آمریکا
  • انسان‌شناس

بستگان

حضور در

آنیا اولیوا (Anya Oliwa) متحد و معشوقه ویلیام جی. بلازکوویچ در Wolfenstein: The New Order بود. او در Wolfenstein 2: The New Colossus همسر بلازکوویچ بود و دختران دوقولواش را حامله بود. آنیا در Wolfenstein: Youngblood به عنوان یک شخصیت جانبی و پشتیبان دخترانش یعنی جس و سوف حضور دارد.

تاریخچه

متولد ۶ سپتامبر ۱۹۲۳ از پدر و مادری پزشک و لهستانی است. آنیا بسیار باهوش است و در سنین پایین در حال تحصیل در مقطع دکترای باستان شناسی بوده در دانشگاه لندن بوده است. یورش بلیتس او را مجبور می‌کند تا ادامه‌ی تحصیلات آکادمیک خود را رها کند و با کمک خانواده‌اش به عنوان سرپرستار در یک بیمارستان روانی مشغول کار می‌شود. یکی از بیماران این بیمارستان بی.جی. بلازکوویچ است که توسط یک قایق ماهی‌گیری در حالی که به سختی مجروح شده بود برای درمان آورده شده بود. آنیا و والدینش تا جایی که بتوانند به درمان بیماران می‌پردازند اما هر از گاهی ماموران مسلح نازی بدون اطلاع قبلی به بیمارستان می‌آیند و برخی بیماران را با خود می‌برند.

The New Colossus

آنیا در The New Colossus با بلازکوویچ ازدواج کرد و خیلی زود آن‌ها دوقلوهایی به دنیا آوردند. با وجود وضعیت دشوار حاملگی اما او به اندازه کافی مهارت داشت تا در کنار بی.جی. و سایر اعضای گروه مقاومت به مبارزه با نازی‌ها بپردازد.

Youngblood

آنیا در Wolfenstein: Youngblood حضور یافت و با دختران دوقلویی خود از طریق ارتباط رادیویی کمک کرد تا آن‌ها پدر مفقود شده‌شان را پیدا کنند، کسی که طی یک ماموریت محرمانه برای کمک به گروه مقاومت و مبارزه با نازی‌های به فرانسه رفته بود.

آنیا حالا یک مبارز نیمه-بازنشسته شده بود و به عنوان یک انسان‌شناس فعالیت می‌کرد. او چند دهه در سراسر ایالات متحده به حفاری قبرها پرداخت تا مستنداتی از جنایات جنگی نازی‌ها را به دست آورد.

صفحات دیگر