ویکی ویچر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آکادمی بن آرد

اشتراک‌گذاری

آکادمی بن آرد

Ban Ard Academy

آکادمی بن آرد - ویچر

نوع

دانشگاه جادوگری

کشور

منطقه

بن آرد

آکادمی بن آرد (Ban Ard Academy) که همچنین به نام مدرسه جادوگری بن آرد شناخته می‌شود، یک دانشگاه معتبر است که به تربیت دانش‌آموزان مذکر می‌پردازد، و همچنین از زمان سقوط شهر میرت در شورش فالکا یکی از دو جایگاه اصلی انجمن برادری جادوگران بوده است. این مدرسه در بیرون از دیوارهای شهر بن آرد در کادون واقع شده است.

این مدرسه دارای یک سیستم آموزشی استثنایی است و آرتوزا به عنوان همتای مونث آن در نظر گرفته می‌شود که به خاطر نتایجی که دارد از اعتبار بالاتری برخوردار است.

تاریخچه

اولین مدرسه جادوی سازمان‌یافته که به آموزش جادوگران زن و مرد می‌پرداخت در میرت واقع شده بود و به دنبال آن مدرسه‌ای برای دختران توسط کلارا لاریسا د وینتر در آرتوزا و روی جزیره تاند بنیان شد. پس از آن مدرسه‌ای برای پسران توسط گرهارت ال در یک قصر الف متروکه در نزدیکی شهر بن آرد بنیان شد. به دنبال سقوط میرت توسط سربازان فالکا، کارکنان مرد میرت در حوالی دهه ۱۱۵۰ به بن آرد نقل مکان کردند.

بعد از مرگ گرهارت در هنگام کودتای تاند، جایگاه ریاست این آکادمی به دورگارای منتقل شد.

پس از اشتباهات فاجعه‌بار جادوگران بالا رتبه، از سال ۱۲۷۲ تا ۱۲۷۶ شکار جادوگران صورت گرفت. در اولین سال، آرتوزا کاملا بسته شد و تعدادی زیادی از مبتدیان آن دستگیر شدند و به آتیش کشانده شدند. بعد از کمک‌رسانی به جادوگران در فرار از نوویگارد که به رهبری تریس مریگولد انجام گرفت، سیگیسموند دیکسترا اشاره کرد که افراد حاضر بن آرد و سایر شهرها همچنان در خطر هستند.

صفحات دیگر