ویکی مردگان متحرک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

منطقه امن الکساندریا

اشتراک‌گذاری

منطقه امن الکساندریا

Alexandria Safe-Zone

منطقه امن الکساندریا - مردگان متحرک

نوع

پیش از آخرالزمان:
توسعه مسکونی
پسا آخرالزمان:
منطقه امن نظامی سابق
پایگاه سابق کامن‌ولث و اردوگاه کار

ایالت

ویرجینیا

وضعیت

فعال

سریال‌ها

مردگان متحرک

منطقه امن الکساندریا (Alexandria Safe-Zone) یا به طور خلاصه الکساندریا، یک جامعه محصور در سریال مردگان متحرک، واقع در الکساندریا از ویرجینیا و در نزدیکی واشینگتن دی‌سی است. اینجا به عنوان یک منطقه قرنطینه توسط ارتش ایالات متحده برای سیاستمداران ایجاد شد، و بعدا پس از عملیات کبالت رها شد. جامعه حاضر در آنجا توسط دینا مونرو، نماینده کنگره اوهایو و همسرش رگ مونرو رهبری شد. خانواده مونرو معتقد بودند که الکساندریا آغاز بازسازی تمدن است. پس از مرگ دینا، ریک گرایمز رهبری این جامعه را به عهده گرفت.

الکساندریا یکی از چهار جامعه مشترک معروف به ائتلاف و متحدی با مستعمره هیل‌تاپ، کینگدام و اوشن‌ساید بود. این اتحاد در پاسخ به اخاذی و وحشت جمعی ناجیان شکل گرفت. الکساندریا در جریان حمله ناجیان به شدت آسیب دید. پس از شکست ناجیان، الکساندریا بازسازی شد. پس از ناپدید شدن ریک گرایمز، این جامعه توسط همسر ریک یعنی میشون گرایمز رهبری شد و با اعمال تدابیر امنیتی شدید به رشد خود ادامه داد، که همین باعث شد تا الکساندریا از ائتلاف جدا شود.

در جریان درگیری با ویسپررها، الکساندریا از انزوا خارج شد و دوباره به ائتلاف پیوست. پس از سقوط کینگدام و هیل‌تاپ، الکساندریا هر سه جامعه را در خود جای داد و از این رو منابع محدودش تحت فشار گرفت. پس از خروج میشون برای یافتن شوهر گمشده‌اش، الکساندریا توسط اعضای شورا یعنی گابریل استوکس و آرون رهبری شد. الکساندریا بعدا با کامن‌ولث، تمدنی به رهبری فرماندار پاملا میلتون ارتباط تجاری برقرار کرد و به تلاش آن‌ها در بازسازی کمک کرد.

الکساندریا بعدا توسط ارتش کامن‌ولث اشغال شد و به دنبال درگیری بین ائتلاف و معاون فرماندار یعنی لنس هورنسبی به یک اردوگاه کار اجباری تبدیل شد. شورشی به رهبری نیگان اسمیت و ازیکیل ساتن با موفقیت سربازان واردن و کامن‌ولث را سرنگون کرد و ساکنان الکساندریا نیز برای سرنگونی فرماندار میلتون به این تلاش‌ها پیوستند. الکساندریا استقلال خود را دوباره به دست آورد، اما تحت اصلاحات فرماندار ازیکیل ساتن با کامن‌ولث متحد شد.

صفحات دیگر